/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Av av
Fra : Marleline
Vist : 388 gange
5 point
Dato : 26-05-03 16:52

Hejsa...!

Nogle gange når mig og min kæreste dyrker sex gør det meget ondt når han skal trænge op i mig. Føles som om han stikker en chili op....
Nogen der ved hvorfor?
Vil IKKE til læge, da jeg har lægeskræk

Mvh mig

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 26-05-03 16:58

Måske fordi det er en chili.

Hvorfor spørger du i øvrigt andet sted, om du evt skal gå til læge, i forbindelse med din overvægt, når du alligevel ikke går til læge, som det fremgår af dette sp.

Ram

Accepteret svar
Fra : gisele

Modtaget 15 point
Dato : 26-05-03 17:14

Det kunne være at du har noget candidas ( svamp ) i skeden. Diu kan gå på apoteket og spørge dem hvad det kan være. Hvis det klør og svier, kan du købe canisten i håndkøb. Hvis du oplever at det tit sker op til din mensturation, er det sikkert svamp. Lad i øvrigt være med at vaske dig med alm sæbe (gælder A´LLE kvinder), det kan give en reaktion. Køb vivagel sæbe, det er som regel nok og pas på skyllemiddel på tøjet- tænker bare at det er på dine trusser og der kan du også få en reaktion, hvis du har tendens til at blive overfølsom.

Mvh
Gisèle )

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 26-05-03 17:19

P.S. A38 er også godt at putte op i skeden...Hmmm, tror nok at mænd skal holde sig langt væk fra denne side LOL

Kommentar
Fra : Thorendal

Dato : 26-05-03 18:58

Fantastisk pointe, Ram! Hold op hvor jeg grine, da jeg læste den.

Kommentar
Fra : Thorendal

Dato : 26-05-03 18:59

Fantastisk pointe, Ram! Hold op hvor jeg grine, da jeg læste den.

Kommentar
Fra : Thorendal

Dato : 26-05-03 18:59

Fantastisk pointe, Ram! Hold op hvor jeg grine, da jeg læste den.

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 26-05-03 19:25

Der er stor forskel på at blive undersøgt indvendig og være bange for at få noget dårligt afvide, end at tale med sin læge og blive vejet. Jeg syntes selv at det er vigtigt at blive undersøgt af en læge og få løst sit problem, i stedet for at være "struds". Har engang været hypokonter og kender følelsen af,- hvad nu hvis noget alvorligt er galt?!- Og turde derfor ikke at gå til læge og høre sandheden. Det er selvfølgelig noget værre fis. Alting bliver meget værre ved at ignorere problemet. Det er bare ens eget ansvar at gøre noget ved det. Det sjoveste af det hele er at jeg aldrig har været rigtig syg og har aldrig haft en influenza.

Mvh
Gisèle

Godkendelse af svar
Fra : Marleline

Dato : 26-05-03 19:37

Tak for svaret gisele