/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Søger Rilka Romily
Fra : frieda
Vist : 1404 gange
200 point
Dato : 26-05-03 16:23

Jeg har forgæves i årevis ledt efter Rilka Maj (eller Maja) Romily, datter af Eva Romily. Jeg kender hende fra Samsøgade i Århus, da hun kun var 6-7 år gammel, ca. 1980.
Sidste kendte adresse var Sønderborg.
Er der nogen, der kender hende!
Gitte

Kommentar
Fra : familie

Dato : 27-05-03 11:17

Hej Frieda

Hvis du har den sidst kendte adresse, så henvend dig til folkeregistret - for et mindre beløb kan du få oplyst hvor personer er idag.

venlig hilsen
lykke jørgensen

Kommentar
Fra : knud.jepsen

Dato : 03-03-04 15:46

Hej.
to hit fra søgning på Rilka:
http://www.kemi.dtu.dk/rta.htm
Og på:
http://www.orient-gif.dk/guestbook.php?action=view
Skrevet den: 17-11-03 kl.: 12:18:28 har Rilka svaret == mailto:viaggio@wolke7.net
Mvh
Knud

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 03-03-04 15:53

Har allerede prøvet at skrive til denne "Rilka". Ingen reaktion.
Jeg har allerede selv søgt OVERALT på nettet, derfor prøver jeg igen her i håb om, at nogen skulle kende hende.
Men tak

Kommentar
Fra : senta

Dato : 03-03-04 17:38

Send en efterlysning på denne adresse
http://www.gamle-venner.dk/default.asp?mode=list_annoncer&kat_id=3
Senta

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 03-03-04 18:13

Har jeg også allered gjort. men tak

Accepteret svar
Fra : senta

Modtaget 200 point
Dato : 03-03-04 18:17

Jeg ved ikke om de kan hjælpe med at finde Rilka Maj (eller Maja) Romily men et forsøg.
Held og lykke
Senta
http://privatdetektiverne.dk/forsiden/

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 03-03-04 19:39

Tak Senta: Lyder interessant, men desværre tager de ikke mod flere søgninger i øjeblikket.
Må nok prøve Folkeregistret næste gang, jeg er hjemme i Danmark. Har prøvet det uden held her fra Tyskland.

Kommentar
Fra : senta

Dato : 03-03-04 21:33

"Sidste kendte adresse var Sønderborg"
Ring til Folkeregistret i Sønderborg kommune, send dem en Mali, oplysningerne skal du betale for ca.55 kr., du skal oplyse hvorfor du ønsker kontakt til hende, skriv du bor i Tyskland o.s.v., de plejer at være meget flinke, hvis de vil, kan de fortælle dig, om hun er flyttet eller stadig bor i kommunen.
Adressen er

http://www.sonderborg.dk/pages/forside.asp?id=8&menu=1
Senta

Godkendelse af svar
Fra : frieda

Dato : 29-09-04 08:30

Tak for svaret senta.

Privatdetektiverne har fundet Rilka for mig.
Talte i telefonen med hende i går.
Tusind tak for rådet, senta

Kommentar
Fra : bibah

Dato : 26-10-04 16:12

Jeg er meget interesseret i, hvor Rilka befinder sig og om hun er OK.

Jeg var bedste veninde med hendes mor Eva, da de boede i Kbh. Og jeg har kendt Rilka fra hun blev født til de første år i Århus. Misted e kontakten da Eva blev dræbt v. en ulykke og Rilka flyttede til Evas forældre i Sønderjylland . Kendte du også Eva i sin tid?

Anne

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 26-10-04 16:56

Anne,

Skriv til mig på macguffin11@hotmail.com,
så sender jeg dig min private e-mail adresse.

Gitte
Rilka er ok.