/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
cd-afspiller
Fra : js270630
Vist : 646 gange
100 point
Dato : 02-02-12 16:13

Min cd-afspiller er stået af, og jeg vil så bare købe en ny.l Men - det findes åbenbart ikke mere i den overkommelige prisklasse. Kun i f.eks. HiFi klubben til flere tudinde kroner! Jeg gider ikke folks gamle skrammel i Den blå Avis. Har nogen en god fidus? Den skal bare uden videre kunne tilsluttes min eksisterende forstærker med RCA-stik! Hilsen John

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-02-12 16:29

F.eks så'n en her, ved så ik' lige med tilslutningen

DENVER DVD 2 KANAL SORT
Best.nr. 3309
Kodefri DVD-afspiller. Afspiller MPEG-4 (AVI), DVD, CD, CD-R/RW, VCD/ SVCD, DVD-R/RW, DVD+R/RW, JPEG.

http://www.harald-nyborg.dk/p3309/denver-dvd-2-kanal-sort

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-02-12 16:34
Kommentar
Fra : fun2

Dato : 02-02-12 16:34

Når man køber en billig CD-afspiller, må man finde sig i at den også kan afspille DVD. Kun ved at købe en dyr en, kan du få en ren CD afspiller.
Ulogisk, men sådan er det.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 02-02-12 16:35

Som klaudi skriver køb en dvd afspiller den fungerer lige så fint, og kan købes over alt for et par hundrede.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 02-02-12 16:38

men tror nu du godt kunne finde noget godt gammel skrammel. Har selv en 111 cd afspiller og technincs klasse a cd afspiller i kælderen, og er nok ikke den eneste.

jeg har tilsluttet min forstærker til min dvd og mit tv. Så hvis jeg skal høre musik bliver det her igennem uden problemer og med fin lyd.

Kommentar
Fra : js270630

Dato : 05-02-12 10:15

Ja tak alle - det med DVD-spilleren har jeg godt nok selv tænkt over. Man skal bare sikre, sig, at der er en seperat lydudgang med RCA-bøsninger. Mange nye DVD'er har kun HDMI-tilslutning, og så går det ikke. Men en løsning kunne være at købe en ny DVD til tv'et og så flytte den gamle Denver over på stereoforstærkeren. Det bliver nok enden på den historie. Når man er hørehæmmet og derfor ikke super-hi-fi-fanatiker, er der jo grænser for, hvor mange millioner kr. man vil ofre på den slags!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-02-12 11:15

Hvis der ikke er phono ud på dvd så brug scart + så'n et kabel her
Scart til 3 x Phono (in+out) - 2 m
http://www.av-cables.dk/billede_kabler/scart_kabel/scart_til_composite/scart_til_3_x_phono_in_out_2_m_3243_da.html

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-02-12 12:05

Pioneer DV-2020-K til 379,-
•Udgange: 1 x koaksial out, 1 x video ud, 1 x audio out, 1 x Euro-SCART
http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/DVD-Blu-ray/DV-2020K/Pioneer-DV2020K.html

Flere
http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/DVD-Blu-ray/DVD-afspillere

Kommentar
Fra : js270630

Dato : 05-02-12 19:27

Tak til Klaudi for dette tip. Det bli'r så nok det. Wupti handler jeg jævnlig med - hurtig levering lige til døren!