/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Vurder dette køb!!
Fra : a_h_nielsen
Vist : 484 gange
50 point
Dato : 26-05-03 16:17

CPU: Intel Celeron 2.1 GHZ 478 Pin Box 1
BUNDKORT: ASRock G-Pro Socket 478 1
CD-ROM: 52x MSI IDE Bulk 1
DISKETTE-DREV: Diskettedrev 3.5 1
GRAFIKKORT: SIS 64 MB (Onboard-Shared RAM) 1
HARDDISK-IDE: 80,0 GB Maxtor 7200rpm Fluid 1
LYDKORT: 16Bit Lydkort (Onboard) 1
KABINET: Microtower ATX 300 Watt 1
NETVAERK: 10/100Mbit Net (Onboard) 1
MUS: Cycon Mouse m/Scroll Grå PS2 1
RAM-DDR-184PINS: 512 MB DDR 184 Pins PC2100 1
TASTATUR: Windows tastatur 1

Prisen på denne PC : 3245,00 DKK incl. moms

Skal jeg slå til?????
På forhånd tak

Kommentar
Fra : x13

Dato : 26-05-03 16:27

hejsa a_h_nielsen
det lyder som et godt tilbud, men er der en agp-port på bundkortet hvis der er det så køb det og
køb et G-force4 skærm kort pris ca 400 kr
M.V.H.
x13

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 26-05-03 20:27

Hej a_h_nielsen

Jeg er godt nok ikke så meget inde i priserne for tiden, men jeg syntes du som et sidste check skal slå din vej forbi http://www.edbpriser.dk og kigge under computere.

Jeg ser netop nu på edbpriser der er en der ligner din MEGET til 500 kr mindre.

Der er faktisk mange modeller i dette prisleje, så prøv at tage et kig
Personligt vil jeg vælge et MSI eller Asus motherboard, dermed ikke sagt andet ikke kan bruges (det er nok mig der er lidt freaked). Jeg syntes dog at du skal sikre dig dit endelige valg understøtter USB 2.0, da det tyder på at blive fremtiden. Ihvertfald den nærmeste fremtid

mvh srhansen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-05-03 21:28

Jeg ved godt at der er stor uenighed, men jeg har set her på kandu at der klages over støj fra "HARDDISK-IDE: 80,0 GB Maxtor 7200rpm Fluid 1"
Men jeg kender den ikke selv.
Emesen.

Accepteret svar
Fra : Misteryman

Modtaget 50 point
Dato : 27-05-03 04:24

Støj fra maxtor hardiske er en ren myte. Jeg har selv en og min to af mine kammerater har også og det er de mest lydløse på markedet efter min mening. Du høre dem næsten ikke, i forhold til så mange andre mærker, der lyder som om at de har fået rygerlunger, lige så snart de skal arbejde. Alt om alt. At gå ind på http://www.edbpriser.dk er en god ide. Men når du køber computer skal du også være forberedt på at det du køber måske er faldet med 1/3 tre Mdr. efter. Så køb det, hvis DU syntes det lyder som en fed deal. Umiddelbart lyder det fint, men personligt ville jeg havde haft en brænder i ( kan erhverves for ca. en 350 kr.) og så sværger jeg selv til soltech bundkort. Men held og lykke med handlen

Godkendelse af svar
Fra : a_h_nielsen