/ Forside/ Interesser / Helbred / Naturpleje / Spørgsmål
10  pve 300
Rynker
Fra : nomore
Vist : 2142 gange
50 point
Dato : 01-02-12 23:08

Søger et ÆGTE middel mod NATURLIGE rynker

Kommentar
Fra : jøjø

Dato : 01-02-12 23:21

- vand

Kommentar
Fra : ebg_888

Dato : 01-02-12 23:53
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-02-12 00:17

Det mest naturlige til fine rynker er A-vitaminsyre creme - kræver recept

http://www.rynkeklinikken.dk/rynkebehandling/b0170-a-vitamin-creme

Det mest unaturlige middel, plastikkirugi, og det billigste middel,kit/spartelmasse

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 02-02-12 00:45

Citat
Det mest unaturlige middel, plastikkirugi, og det billigste middel,kit/spartelmasse

OG sikkert et nemmeste at FÅ FAT PÅ
Citat
Juhldal PSO Specialcreme no 14

Øh _
OK men holder det også virkningen
resten af livet

Eller er hud-lægen sikkert den biligste...indtil videre = men ikke naturligt

Syntes bare jeg har set reklamer på TV2 der holder rynker og andet VÆK
men det er vel ikke naturlige produkter.
Hende Fonda damen ? bruger det vist? før /efter et Læge besøg
for at holde HUDEN STRAM

Accepteret svar
Fra : mulberry

Modtaget 50 point
Dato : 02-02-12 09:51

Prøv at se beskrivelsen af dette produkt:

http://www.aime.no/_DK/Products/Dagpleje/Mod-rynker/Aloe-Vera-Q10-50-ml

Jeg bruger selv aloe vera gel 98% og spiser sundt, før brugte jeg bare en klemme i nakken!

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 02-02-12 09:51

Hæmoridesalve......

Kommentar
Fra : transor

Dato : 02-02-12 11:30

Der er ingen håndkøbsmidler , som virker.

Alle de opreklamerede kremer duer ikke.

Indsprøjtning med forskellige fyldstoffer er dyrt og forsvinder efter en periode.

Ansigtsløftning er en fjernelse af noget hud me opstramning af resten. Det virker ikke evigt.

Men daglig spartling kan skjule fine rynker.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 02-02-12 11:33

For at undgå meget grim rynket og hærget hud , skal man undgå for meget solskin, holde sig fra solarier og ellers bruge en rigelig mængde høj faktor solkrem om sommeren.

Vil man være brun, så fås der masser af kunstige farvemidler.

Kommentar
Fra : ove112

Dato : 02-02-12 11:54

brug ler det er et naturlig spartelmasse se på de gamle lerklinede huse

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 02-02-12 17:54
Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 03-02-12 13:23

TAPE

Sættes fast, på de mest fremtrædende områder - start forneden af området -sæt tapen fast ca. 3 mm, glat huden ud- og mens du holder fastsættes tapen på hele området, - evt. fastgør med en lille hårklemme i yderste hårkant.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 03-02-12 13:28

Og så var der damen der havde fået så mange ansigtsløftninger at hendes knæskaller hoppede når hun snakkede.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-02-12 14:30

og hva' med at følge op på gamle ? ja jeg spø'r bare!
2 01-02-12 50 Rynker (12) Naturpleje
3 30-12-11 11 Ø_hh hvad sker der _ lige. (7) Andet hardware
4 29-12-11 11 Trafik, pas på (9) Smalltalk
5 22-12-11 11 Et par lydbøger. (7) Smalltalk
6 20-12-11 11 Fjæsbog (20) Kandu.dk
7 02-12-11 139 Ny måler (19) Andet hus og have
8 24-11-11 11 http://www.kandu.dk/tip21870.aspx (5) Håndarbejde
9 08-11-11 10 PC til USB - DISK (8) Andet hardware

Godkendelse af svar
Fra : nomore

Dato : 20-02-12 23:37

Citat
TAPE
´
Citat
ja jeg spø'r bare!

Sjovt som du skal SPØRGE = når du ikke får svar........................./////
Citat
før brugte jeg bare en klemme i nakken!

.
Jeg har prøvet TAPE, men det holder ikke til sveden
så det ender vel med en (lynlås/ SIKKERHEDSNÅL)
bare til at begynde med...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-02-12 23:45

Citat
Sjovt som du skal SPØRGE = når du ikke får svar........................./////

Du har jo selv sagt jeg skulle

Citat
ja jeg spø'r bare!

Det gør du bare.....

http://www.kandu.dk/Spg160568.aspx