/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Slette et tip??
Fra : Manse9933
Vist : 370 gange
200 point
Dato : 26-05-03 15:53

Jeg har skrevet et tip og ville rette det,men da jeg så havde rettet det
og klikede gem tipset så var der pludselig to af slaksen,er der en måde at
slette et tip på?????

Manse9933

Kommentar
Fra : benkvist

Dato : 26-05-03 16:01

Ikke når du først har indsendt det.

Det er derfor den viser tippet ¨ørst - og man så får lejlighed til at rette det.

Så ligger det i databasen ved KANDU og så er de, de eneste der kan gøre det (administrator rettigheder - du ved...)

mvh

BenKvist

ps. hvis systemet har indsendt tippet på trods af din korrekte behandling og fremgangsmåde, bør du nok fortælle KANDU om det...

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 210 point
Dato : 26-05-03 16:11

Hej Manse

Skriv ind til kandu og bed dem slette det.
Det har jeg selv gjort ved en lejlighed.
Jeg havde placeret et tip i en forkert kategori og skrev ind og bad om at få det flyttet.
Og det fik jeg så.

Kommentar
Fra : benkvist

Dato : 26-05-03 17:00

Jo men lige i det her tilfælde...

Er det næsten ikke for meget at gøe ud af det..

Jeg mener det kunne være aktuelt hvis man havde skrevet noget forkert i sit tip. Men her hvor tippet (og emailene) er afsendt, så finder folk nok ud af at "vurdere" tippet korrekt, og folk kan jo nog se der er tale om en svipser... Ellers er det synd for dem

BenKvist

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 26-05-03 17:08

Jeg synes det ikke. Da jeg i sin tid fik flyttet et tip, var det ikke af
hensyn til de andre brugere, men af hensyn til mig selv. Tippets forkerte
placering irriterede mig, selv om der ikke var nogen risiko for, at det blev
misforstået.
Og når kandu gerne flyttede tippet, var det nok, fordi de kun kan være
interesserede i, at deres site fremstår så lidt rodet som muligt.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 26-05-03 17:11

Iøvrigt er det ikke nogen stor ulejlighed at skrive til kandu.
Man sender bare et link til tippet og beder om at få det fjernet/flyttet.
Så er den klaret.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 26-05-03 17:18

Jeg har sendt en e-mail til kandu om emnet,du har ret Rellom det er skide
irriterede at tænke på,det kunne også være interesant og se om man kan få
rettet en sådan fejltagelse,lad os se hvad der sker.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 26-05-03 17:20

Det gjorde jeg for en time siden med link og det hele.

Godkendelse af svar
Fra : Manse9933

Dato : 26-05-03 17:26

Tak for svaret Rellom.

Sket er sket, nu er der ikke mere og gøre ved det.

Hygge
Manse9933

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 26-05-03 17:28

I mit tilfælde gik der ca. 10 dage, inden de reagerede.
Men derfor kan det da godt være, du får svar i løbet af et par timer.
Og det kan også godt være, der går to måneder.

Det vil tiden vise.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 26-05-03 17:36

Nu har jeg fået det ud af systemet,jeg står stærkt tiden er med mig og alt det
der sludder og vrøvl