/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Downloade billeder fra Samsung Galaxy GT
Fra : mborre
Vist : 777 gange
25 point
Dato : 31-01-12 14:20

Hej kandu,
Når feg slutter min Samsung Galaxy DT (altså ikke S-versionen) kan computeren overhovedet ikke se den. Jeg har fået at vide fra en forhandler at man blot skal have Samsung Kies programmet for denne telefon- version på computeren, men hvor gør man det? Jeg har forsødt at finde den på nettet, men den var fjernet igen, den var sikkert for gammel. Men hvor så?
Mvh Martin

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-01-12 14:22
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 31-01-12 14:38

Citat
Når feg slutter min Samsung Galaxy DT (altså ikke S-versionen) kan computeren overhovedet ikke se den.

Har du valgt Forbindelses type på samsung'en, der er oplad, oplad og lager, kun lager,
det skal vælges før den vises på pc

Kommentar
Fra : mubbur

Dato : 01-02-12 10:44

Hej jeg har et program til Kies, send mig din e-mail adr så sender jeg det til dig , min er tl-rl@olivant.fo
det fungerer på min

Kommentar
Fra : mborre

Dato : 05-02-12 11:58

Hej Klaudi, hvor på mobilen vælger man forbindelses-type?
Hej mubbur, min Email er m.borre@jubii.dk, det ville være fint hvis du sendte det program over.
Mvh Martin

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-02-12 12:21

Får du ikke den mulighed når du sætter kabel i?

Så skal du ind i Indstillinger > Forbindelse, burde være under PC.

Det kan jo os være den konflikter med et andet drevbogstav!

Kig i Diskhåndtering om den er der.

Kommentar
Fra : mborre

Dato : 06-02-12 00:25

nej, hverken computeren eller mobil-telefonen laver et ikon for den anden enhed, og der gives heller ikke nogen valgmuligheder. Men telefonen laver en lyd ved tilslutningen, så den registrerer det.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 12 point
Dato : 06-02-12 08:59
Godkendelse af svar
Fra : mborre

Dato : 21-02-12 14:13

TaNu virker det, fnt, tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-02-12 16:50

Hvis det nu virker så er det squ da fedtet med kun 2*!