/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Pointsystemet m.v.
Fra : Mallie
Vist : 722 gange
25 point
Dato : 26-05-03 14:54

Ja I må bære over med mig, men jeg er ny på Kandu

Jeg har lige besvaret et spg. til 100 point og svaret er blevet accepteret med 5 stjerner. MEN jeg har, så vidt jeg kan se ikke fået pointene

Hvordan kan det lade sig gøre ?

vh
En forvirret Mallie

Accepteret svar
Fra : vrigsted

Modtaget 35 point
Dato : 26-05-03 14:58

Hej Mallie.
Kig her:

http://kandu.dk/dk/pointrulez.asp

mvh vrigsted

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 26-05-03 15:01

Hej Mallie - det har du ikke fået fordi du er oprettet som almindelig bruger ( jeg er superbruger og så får man point )

Det du skal er at oprette en ny profil og huske at det skal være som Superbruger HVIS du vil have pointene .... mange er almindelige brugere ... men det er jo hver sin lyst

Karina

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 26-05-03 15:02

Hov glemte så lige at sige - at jeg TROR så ikke du kan bruge samme profil ( navnet Mallie ) men må finde et andet, men som sagt er jeg ikke sikker.

Karina

Godkendelse af svar
Fra : Mallie

Dato : 26-05-03 15:05

Tja jeg kunne jo bare have lukket mine øjne op, for der havde jeg da været inde at kigge. Men tak skal du ha'

vh
Mallie

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 26-05-03 15:09

Du kan godt beholde dit nuværende brugernavn, selv om du registrerer dig som superbruger.
Men de point, du har tjent som almindelig bruger, kan du ikke få overført.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 26-05-03 15:12

Ok Thanks Rellom - det var jeg nemlig ikke sikker på om man kunne

Kommentar
Fra : Mallie

Dato : 26-05-03 15:18

Jeps det kan man godt, jeg er nemlig blevet superbruger nu

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 26-05-03 15:39

Fedt no. Velkommen i klubben.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 26-05-03 15:40

Fedt NOK - skulle der ha´ stået.

Kommentar
Fra : vrigsted

Dato : 27-05-03 14:04

Selv tak........
Hvis du skulle få nogle problemer med noget andet så er du velkommen..

mvh vrigsted

Kommentar
Fra : Mallie

Dato : 27-05-03 15:31

Takker og bukker ydmygt