/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Viva Cream
Fra : ThomasG
Vist : 999 gange
50 point
Dato : 26-05-03 14:41

Hej i gruppen

Er der nogen her i gruppen, der har prøvet Viva cream ??
Og hvis det er, er der så noget ved det ??

Jeg spørger, fordi man er vel altid ude for at finde nogle gode nye fif til sengen ikk ??

Jeg har faktisk lige selv bestilt en tube, så jeg vil også selv skrive tilbage med mine "resultater".....

Thomas

Kommentar
Fra : bet.sand

Dato : 08-06-03 14:39

du kan prøve at kigge på www.vivacreme.dk

Kommentar
Fra : bet.sand

Dato : 08-06-03 14:40

hov den hedder vivacrem.dk

Kommentar
Fra : bet.sand

Dato : 08-06-03 14:40

hov den hedder vivacrem.dk

Accepteret svar
Fra : bet.sand

Modtaget 50 point
Dato : 08-06-03 14:43
Kommentar
Fra : ThomasG

Dato : 10-06-03 16:06

Hej bet.sand

Tak, men der har jeg været inden jeg lavede spørgsmålet, det kunne du jo ikke vide.

MEN
nu har jeg faktisk prøvet det selv.....eller rettere min kone har prøvet det..

Hun siger det virker ganske godt..... det begynder at snurre behageligt i klitoris der efter bliver den varm og legesyg....
Den bliver mere følsom, men kan tåle mere....jeg ved godt det lyder modsættende, men det var sådan hun beskrev det.

Alt i alt en ok oplevelse, men lidt halv dyr.

Thomas

Godkendelse af svar
Fra : ThomasG

Dato : 14-08-03 10:57

Tak for svaret bet.sand.