/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Hvem er på nettet?
Fra : kondivand
Vist : 601 gange
50 point
Dato : 28-01-12 17:51

Er det muligt med et program at følge med i hvem der bruger min trådløse internetforbindelse ?

Kommentar
Fra : webm

Dato : 28-01-12 17:57

Har du ikke krypteret din forbindelse så den ikke kan bruges?

Kommentar
Fra : webm

Dato : 28-01-12 18:08

Har du ikke krypteret din forbindelse så den ikke kan bruges af andre - skulle der selvfølgelig stå!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-01-12 18:32
Kommentar
Fra : rotw

Dato : 28-01-12 19:48

Gå ind på din router og se om der er andre på dit netværk

Du kan dog kun se Mac og ip ikke hvem denne person bag er

Kommentar
Fra : netop

Dato : 29-01-12 09:30

Citat
Hvem er på nettet?

Der er jeg blandt andre...

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 25 point
Dato : 29-01-12 13:44

Du kan hente netscan, http://www.softperfect.com/products/networkscanner/ , det sanner dit netværk ud fra IP-adresser og så kan du se alle IP-adresser og hvis du vide hvor menge computere der bør være på dit netværk så skulle det være en smal sag og finde ud af om der er for mange på dit net.

Godkendelse af svar
Fra : kondivand

Dato : 18-02-12 23:36

Tak for svaret webnoob.