/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Hvilke mobiler kan man opgradere?
Fra : VaCooL
Vist : 201 gange
20 point
Dato : 26-05-03 13:42

Så over nævnte tekst siger, så er der nogen der ved det?
F.eks. en 3310 kan man opgradere til en 3315 og hvad omfatter det?

Kommentar
Fra : tla

Dato : 26-05-03 13:53

Tja...

Du kan ganske rigtigt opgradere en 3310 til 3315. Dermed få mulighed for at gemme nogle få flere SMSer end normalt, du får lidt flere spil og så er det faktisk ved at være det.

I samme boldgade, men dog ikke helt alligevel, kan nævnes at 6510 kan laves om til 8310 - og omvendt. et er "bare" at tvinge den anden software i telefonen og skifte coveret rundt. Så er den hjemme.

Endvidere kan man faktisk ændre sin Nokia 3510 til 3510i! Skift displayet ud med et der kan håndtere farver og få 3510i-software i telefonen. Så er du kørende som var det en i-model!

Håber det var hvad du søgte.....

Kommentar
Fra : johs

Dato : 01-06-03 03:29

3310 to 3315

Why upgrade to 3315 ? - Because u will get these new features :)

Picture Message Editor,

Personal ringtones for your SMS alert

Timed Profiles

Multiple SMS sending

Automatic Keylock

Stopwatch.
---------------------------------------------------------
6110 To 6150

New features:

LiveChart Menu

T9 on some languages

Picture Messages

Animating menu graphics
----------------------------------------------------------------
6210 To 6250

Ugrading to a 6250 will mean some changes:

The upside:

Sound/dB Meter

Task Journal

Timed Profiles

Timed/Automatic keylock

Coded Keylock

The downside:

Loss of Phone book Memory (250)

Loss of SMS memory
-------------------------------------------------------------
Mvh. www.dkunlock.com ( gratis unlock hjælp )