/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Windows 7
Fra : alan57
Vist : 715 gange
100 point
Dato : 26-01-12 11:59

Hej jeg har lige fundet ud af at man kan slå Windows 7 over på noget der hedder XP, er det det samme som Windows XP er eller var?
alan57

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 26-01-12 12:04

kunne du beskrive hvor henne?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 26-01-12 12:10

Hvilken Windows 7, er det du taler om?
HOME / PRO / ULTIMATE ???

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 26-01-12 12:33

Hej jeg har Windows 7 Home og det står på en side der hedder Windows.
Windows Virtual pc.
Der står også search microsoft.com
Bing Web.
Det er hvad jeg har fundet ud af jeg fandt den ved et tilfælde og jeg har ikke set den før så derfor ville jeg spørge herinde. MVH:
alan57

Accepteret svar
Fra : molped

Modtaget 100 point
Dato : 26-01-12 13:19

Hej!

Der er tale om compatability mode

http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_7-windows_install/xp-compatibility-mode-for-windows-7/8d824d5e-b972-444f-bc35-161d433c6965

som reelt er en virtuel pc, der kører Win XP under Windows 7.

mvh

Godkendelse af svar
Fra : alan57

Dato : 26-01-12 13:38

Tak for svaret molped.
alan57

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 26-01-12 13:59

yes yes i i windows xp kunne du få den til at køre i windows 98 eller og så fremdeles, intet nyt der.

Så man altid har en chance for at køre de gamle programmer

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 26-01-12 22:14

Citat
Der er tale om compatability mode

Både og, der er faktisk den mulighed der hedder XP mode. Det er en virtuel PC som er XP , den giver dig mulighed for at afvikle programmer der er hardcodede til XP. XP mode kan dog kun bruges af Windows versionerne Pro, Ultimate og Enterpris.
Så du bliver nød til og bruge Compatibilitets mode som Molped skriver.

Men svaret på dit spørgsmål er, ja der findes muligheden for XP i Windows 7.