/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Mellem uddannelser / Spørgsmål
10  erling_l 510
advokatsekretær
Fra : huelya87
Vist : 474 gange
50 point
Dato : 25-01-12 21:45

Hej

Ved i om man kan arbejde som inkassorådgiver som uddannet advokatsekretær?

Kommentar
Fra : webm

Dato : 26-01-12 00:50

Det ene udelukke vel ikke det andet...

Men det gør derimod din elendige statistik...

Spørgsmål
- Ubesvarede    6
- Besvarede    54
- Annullerede    12
- Slettede    0
Ialt    72

Kommentar
Fra : supermusen

Dato : 26-01-12 01:40

Du kan jo tage et kig på en gammel og dermed ikke aktuel annonce, som denne:
http://www.temp-team.dk/Default.aspx?ID=103&ProductID=PROD510

som du kan se, er uddannelsen ikke vigtig her, så med mindre at arbejdsgiver decideret har ønske om en anden uddannelsesmæssig baggrund, så kan du godt arbejde som inkassorådgiver som uddannet advokatsekretær.