/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
Pro audio spectrum 16 til win9x. hjelp..~
Fra : oksi
Vist : 594 gange
50 point
Dato : 25-11-01 03:02

Hei,

Har en gamel pc som eg har fiksa litt på.
Men eg får ikke lyd på maskinen. Lydkortet som stå i er gamelt.
Eg kjøpte det for ca 10år siden. Eg skulle gjerne hatt de siste driverene til kortet.
Driverene må støtte win9x. Noen som kan hjelpe meg??
Lydkortet er et:Pro Audio Spectrum 16

Mvh
Øksi

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 25-11-01 09:32
Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 25-11-01 13:54

NB: öksi >> Du skal lige huske på, at du har 2 andre Spørgsmål stående, som du ikke har afsluttet endnu. Det kunne være rart, hvis du gav en tilbagemelding på om du har fået løst dine problemer.

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : oksi

Dato : 25-11-01 14:01

Hei,

Takker for svar , men det er ikke de riktige driverene.

Øksi

Kommentar
Fra : britta

Dato : 25-11-01 14:47

Hej igen
Prøv denne side :
http://www.3dsoundsurge.com/drivers.html
Ellers er jeg bange for, at der nok ikke er opdaterede drivere til dit Grafikkort.

Mvh
Parkenss

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 50 point
Dato : 25-11-01 17:27

Hej Oksi
Husk lige at give en tilbagemelding som parkenss også skriver på de 2 andre spørgsmål du har kørende.
Prøv at tage en kik på denne side http://www.rhcomputers.com/drivers.htm
der er en der hedder
Pro Audio Spectrum 16 for Windows 3.1x pas16.zip
jeg ved ikke om den kan bruges men det sker jo ikke noget ved at prøve
MVH Brian

Kommentar
Fra : kajsvaj

Dato : 25-11-01 17:59

Er Parkenss = britta? eller hva' sker der ?
(ik' fordi det rager mig, men lidt nysgerrig er man vel altid..:)

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 25-11-01 18:16

Hej Kajsvaj

Det kan jeg da godt forså du undrer dig over haha. Der er 3-4 Personer der bruger denne Computer,-så af og til glemmer de andre og også mig selv at komme ind i den rigtige profil. Håber det er forklaring nok

Mvh
Parkenss

Godkendelse af svar
Fra : oksi

Dato : 01-12-01 18:55

Tak for svaret briani.

Det var de riktige driverene men de støtter ikke win9x.
Så nå har eg tatt ut kortet.

Mvh
Øksi