/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Problemer med facebook
Fra : damvad
Vist : 413 gange
200 point
Dato : 25-01-12 15:16

Hej

Jeg har problemer med facebook, det er forsiden der ikke vil køre som den skal.

Jeg har prøvet at slette java og lagt det ind igen, det har ikke hjulpet.

Men det er os lige meget hvad computer jeg logger ind på, det er det samme problem på alle computer.

Hvad kan der være galt?

der er ingen app, der ikke skal være der.

Kommentar
Fra : jtj45

Dato : 25-01-12 16:09

nu er forskel på om du har den gamle eller den nye forside, er ikke helt med på om det evt. er det du mener eller hvad

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 25-01-12 16:17

Det gøre det noget lettere for folk og hjælpe dig hvis du kunne beskrive problemet med nærmere. Hvad er det der ikke køre?

Kommentar
Fra : damvad

Dato : 25-01-12 16:27

Jeg har blank forside. og den gamle forside. har ikke fået den nye endnu.

Jeg kører chrome.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 25-01-12 18:09

Citat
Jeg kører chrome.

Prøv med Firefox...

Citat
der er ingen app, der ikke skal være der

Se det er jo heldigt

Kommentar
Fra : damvad

Dato : 25-01-12 18:20

Har prøvet firefox og explore. De virker heller ikke.
Som skrevet virker den heller ikke på andre maskiner.

Kommentar
Fra : k1975

Dato : 25-01-12 18:37

Kan en ven/veninde logge på FB med egen profil fra en af dine maskiner?

Du er vel ikke blevet smidt ud?

Kommentar
Fra : damvad

Dato : 25-01-12 18:42

Der er ikke nogen jeg ved af, der er logget på min fb... Der er ingen der har min kode.

Og jeg regner virkelig ikke med at være smidt af.

kan godt komme ind i beskeder og app.

jeg har " bare" ingen forside. og det er surt da jeg ingen opdateringer får.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-01-12 18:47

Slet cookies

Kommentar
Fra : damvad

Dato : 25-01-12 18:56

Har slettet cookies. gør det jævnligt.

Har lige prøvet at lave ny password. det har heller ikke hjulpet..

Kommentar
Fra : k1975

Dato : 25-01-12 19:05

Har du set efter om du ikke selv har fravalgt opdateringer?

Prøv lige at se efter, hvad du selv har valgt i "privatindstillinger"

I øverste højre hjørne ved siden af "startside" er der en pil ned, klik på den og find ud af om du selv kan rette det der.

Kommentar
Fra : damvad

Dato : 25-01-12 19:26

Det kan man ikke

Kommentar
Fra : Goliath

Dato : 21-04-12 09:26

Hej med jer alle sammen.
Jeg har et problem med en venindes bærbar, efter hun har fået ominstalleret sin pc, kan hun ikke se mig på hendes video, er der nogen der har hørt om det problem før.

Mvh: goliath.

Kommentar
Fra : Goliath

Dato : 21-04-12 10:00

Undskyld, jeg ved ikke lige hvor jeg sku stille det spørgsmål.

Goliath.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 21-05-12 17:27

Er problemet blevet løst?

Kommentar
Fra : damvad

Dato : 22-05-12 08:10

Ja men ikke med hjælp herfra.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 22-05-12 09:57

Det er sådan set underordnet hvordan problemet er blevet løst, du bør bare få lukket sprøgsmålet når det er løst, men for vores andres skyld så kan du jo lige forklare hvordan det blevet løst så andre måske kan drage nytte af din løsning.

Annuller spørgsmålet
Fra : damvad

Dato : 22-05-12 14:31

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål