/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
At slette sin bruger fra kandu.dk
Fra : ali_shafi_2000
Vist : 560 gange
50 point
Dato : 25-01-12 00:05

Hej. Jeg har ikke længere brug for min brugerkonto på kandu.dk, og slet ikke, at et søgeresultat fra Google på min mail fører her til.

1) Hvordan sletter jeg min bruger
og
2) sikrer jeg mig hermed at mine gamle posts bliver slettet fra sitet, så Google resultaterne forsvinder?

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 25-01-12 00:25

Det er så een af de funktioner som du ikke kan finde på kandu.

Du kan ikke slette din profil.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 25-01-12 00:42

Du kan eventuelt ændre din e-mailadresse på Kandu til en ikke eksisterende e-mail.

F.eks. kendermigikke@hotmail.com
Så peger den jo ikke længere på dig.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 25-01-12 00:46

Det er ikke kandu der peger på din email, men mange andre sider har offentliggjort din email, hvilket kan ses på en simpel google-søgning.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 25-01-12 01:13

Så længe diverse posts figurerer i forummet kan Google finde dem, men ændrer Du profilen sker der ikke mere.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 25-01-12 09:33

Citat
F.eks. kendermigikke@hotmail.com
Så peger den jo ikke længere på dig.

Lav din mail om herinde, med en herfra
http://www.mytrashmail.com/

Kommentar
Fra : webm

Dato : 25-01-12 10:13

Nu har du jo også spredt din egen mail ud over alverden, så én fra eller til kan sikkert være ligegyldig,
akkurat som som den ligegyldighed du udviser i dette forum:

Spørgsmål
- Ubesvarede    2
- Besvarede    0
- Annullerede    5
- Slettede    0
Ialt    7

Kommentar
Fra : CerwinVega

Dato : 26-01-12 10:31

Det er næsten umuligt ikke at kunne finde noget om nogen på nettet så snart man har registretet sin email et sted.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 26-01-12 11:58

Citat
Det er næsten umuligt ikke at kunne finde noget om nogen på nettet så snart man har registretet sin email et sted.

Der er jo også alle de forskellige nicks folk bruger, bliver der søgt på disse ramler man ind andre steder hvor samme er blevet brugt af samme person.

Derfor bruger jeg forskellige nicks de steder jeg er inde på.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 26-01-12 12:13

ingen af mine mails findes på google ved en søgning... lad være med at give kandu skylden for at du er fjols på nettet.

Kommentar
Fra : garby

Dato : 17-02-12 19:49

hvemfanden står bag denne tåbelige side hvor man bliver taget noget så grundigt i røven....det kan ikke være rigtigt at man ikke kan slette sig selv igen når man finder ud af sammenhængen,,,skal man bare skrive en masse lort så man bliver bandlyst eller sætte børneporno ind så siderne bliver slettet af myndighederne. jeg er bare sur og ville gerne i kontakt med bagmændenne,,,fck them