/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Facebook
Fra : lexiben2
Vist : 653 gange
50 point
Dato : 22-01-12 16:36

Hej Kandu

Jeg vil gerne invitere mine FB- vennner til at blive medlem af en gruppe, ved at sende dem en personlig besked til alle på en gang, hvor de kan klikke ja eller nej. det gjorde jeg for 2 år på gruppen.....men pinligt, nu kan jeg ikke finde stedet på FB
Kan i hjælpee med det?
M.v.h. Lexiben2

Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 60 point
Dato : 22-01-12 17:17

det er heller ikke nemt, når der konstant laves om.
Prøv linket her:

https://www.facebook.com/bookmarks/groups

Ellers så prøv at skrive ordet "grupper" i søgefeltet, så får du sikkert fat i siden dér

held og lykke med det.

Kommentar
Fra : lexiben2

Dato : 22-01-12 18:19

Pifo jeg har fundet gruppen, men kan ikke finde ud af at invitere.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 22-01-12 18:19

Spørg dine venner.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 22-01-12 18:24

okay, hvis du har fundet gruppen, så klik på vennerne, så du kan se, hvem der er medlemmer af gruppen (klik på "vis alle"). Der burde du så kunne tilføje nye medlemmer (øverst til højre med et lille +tilføj venner)

Godkendelse af svar
Fra : lexiben2

Dato : 17-04-12 17:55

Tak for svaret pifo.