/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Rap-beat
Fra : Tjarki
Vist : 434 gange
500 point
Dato : 22-01-12 01:38

Hej I kloge mennesker

Nu har jeg endnu en lille udfordring.. Beatet til denne battle er en sang jeg har hørt for længe siden, men jeg kan hverken huske hvem kunstneren er eller hvad sangen hedder.. er der nogen der kan hjælpe:

http://www.youtube.com/watch?v=9KMcJ9vpSYM

Mvh

Tjarki

Kommentar
Fra : Tjarki

Dato : 22-01-12 01:39

hov - jeg glemte at skrive at det var i 3. runde - det er 6:25 inde i videoen.

:)

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 22-01-12 02:08

Den kan jeg slet ikke genkende.

Men der er jo heller hverken melodier eller noget som helst andet indhold i de snart 267.585 numre i genren

Kan godt forstå at man kalder det rap, millioner af de fugle kommer med nøjagtig samme lyde i samme toneleje.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 23-01-12 13:44

Prøv på warez dk, de kan det der med rap og andet

Kommentar
Fra : tbh_data

Dato : 23-01-12 17:39

Du kan evt spørge herinde:
http://da-dk.facebook.com/MCsFightNight

Der bliver linket til batlen ca. 57cm nede af vægen ;)