/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Hvilken computer skal jeg vælge????
Fra : a_h_nielsen
Vist : 577 gange
50 point
Dato : 26-05-03 10:23

Jeg er ved at anskaffe mig en ny computer, men er lidt i tvivl om hvad jeg skal vælge..Kan jeg uden problemer vælge en computer uden et kendt navn (f.eks dem på edbpriser.dk, hvor kun processorens navn er nævnt..) eller hvordan? Man kan få en AMD Duron 1300 mhz med 17" skærm, 512 ddr-ram, 80 gb hd for kun 3845kr...Er der noget skjult trick i dette? (er klar over 1300mhz er forældet, skal primært bruges til tekstbehandling..) Kan jeg trygt købe eksempelvis denne computer??

Kommentar
Fra : 2mmy

Dato : 26-05-03 10:36

Jeg vil gerne se et link til den sidstnævnte computer. En komplet computer med skærm og hele molevitten til kun 3845, det er næsten et røverkøb

Accepteret svar
Fra : x13

Modtaget 60 point
Dato : 26-05-03 10:39

hejsa
jeg kan godt anbefale en AMD Duron 1300 til tekstbehandling da jeg selv har en og har sat ca 10 stk op af den
model og de køre godt og prisen er også god.
PS er der AGP-port i denne model for så kan du også bruge den til spil men et godt skærmkort sat i denne pc.
hilsen
x13

Kommentar
Fra : a_h_nielsen

Dato : 26-05-03 11:46

kig inde på edbpriser.dk og led efter komplet computer med skærm...

Kommentar
Fra : coolman

Dato : 26-05-03 13:31

Her er en Intel 1,7 til billigere penge. (hvis du ikke selv kan samle den )
http://www.edbpriser.dk/computere/homemade-info.asp?Kode=5043&ID=3
Kan forøvrigt anbefale lev. Har købt en del ved dem uden problemer og deres support er ok.

Godkendelse af svar
Fra : a_h_nielsen