/ Forside/ Karriere / Erhverv / Udlejning / Spørgsmål
10  katekismus 460
Lejlighed I Århus
Fra : wezzler
Vist : 511 gange
50 point
Dato : 26-05-03 09:57

Min kæreste og jeg søger lejlighed i Århus - og er skrevet op via et kollegiekontor. Vi ligger nr. 8 to steder, hvor der er 14 lejligheder begge steder.

Spørgsmålet er hvor stor udskiftning kan man forvente i månederne juni-juli?
Eller er der andre/bedre muligheder end kollegiekontorer eller århus onsdag?

Kommentar
Fra : Thorendal

Dato : 26-05-03 11:16

Det kommer an på, hvor mange penge I har at gøre godt med. Jeg ved, at der i Århus og omegn er mange lejelejligheder, som er til at få fat i - hvis altså man har pengene til den slags. Jeg synes nu ikke, at det er helt urimelige priser, men hvis man ikke har pengene, ja så har man ikke pengene. Tjek deres lokale aviser for området.

God jagt.

Accepteret svar
Fra : ockendon

Modtaget 50 point
Dato : 26-05-03 11:17

her kan du finde nogle flere

http://www.ladingkaer.dk/aarhus/links.asp?pageid=27

lykke til

Godkendelse af svar
Fra : wezzler

Dato : 28-05-03 08:57

Tak for svaret ockendon.

Jeg bruger i forvejen kollegiekontoret og de 2 andre er primært 1 værelses boliger, men der tilgengæld en masse andre gode tips man kan gøre brug af.