/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Nærmere en TV serie
Fra : vombatsi
Vist : 856 gange
291 point
Dato : 16-01-12 13:42

Jeg leder efter titlen på en TV serie som blev sent for måske 15 år siden.
Måske er det Potter der har lavet den. Det handler om en mand der vågner op og opdager at hans krop er blevet skilt fra hans hoved.
Er der nogen der kan huske den?
vh vombatsi

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 16-01-12 13:51

Der er jo ikke lavet mange film om dansk politik.

Kommentar
Fra : vombatsi

Dato : 16-01-12 13:54

Det forstod jeg ikke lige?
Det er en engelsk serie og den handler ikke om dansk politik

Kommentar
Fra : webm

Dato : 16-01-12 16:56

Citat
Det forstod jeg ikke lige?
Det er en engelsk serie og den handler ikke om dansk politik

Det er en vits kan du nok se... Dansk politik og så hovedløse personer

Kan du uddybe lidt mere om hvad den serie handlede om du søger?

Kommentar
Fra : vombatsi

Dato : 16-01-12 18:55

Tror bare det er meget længe siden jeg sidst brugte Kandu.......

Han vågner i et akvarium og efterhånden finder han ud af at det kun er hans hoved der er der.
Han bliver brugt til et eksperiment.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 15-02-12 10:48

Peter Theisen???? Han vågner og opdager hovedet mangler!

Kommentar
Fra : webm

Dato : 15-02-12 11:00

Nåh, det er derfor han huserer herinde...

Kommentar
Fra : webm

Dato : 15-02-12 11:01

Citat
Han vågner i et akvarium og efterhånden finder han ud af at det kun er hans hoved der er der.
Han bliver brugt til et eksperiment.

Du må da kunne huske noget mere om handlingen/skuespilleren?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 15-02-12 11:26

Jeg synes at kunne huske noget om det, men svagt. Kan du uddybe det?

Som webm skriver, handling evt. skuespillere.

Kommentar
Fra : vombatsi

Dato : 15-02-12 20:32

Jeg kan ikke huske hvad skuespilleren hedder, men jeg tror det er den samme som spillede hovedrollen (ha) i Singing detectiv - som var en tv serie af Dennis Potter.
Handlingen drejer sig om hans langsomme erkendelse af at han nu kun er et hoved - og om hvorfor nogen bruger ham til et eksperiment

Accepteret svar
Fra : bjarnefilm

Modtaget 291 point
Dato : 16-02-12 14:08

Jeg har set den film eller serie. Det er Dennis Potter, der har lavet den. Samme mand som "Lipstick on your collar". Hovedet ligger i vand. Hovedet snakker nogle gange om, at han ikke vil have en selvbiografi. Jeg har surfet på det, det er nok "Cold Lazarus".

Kommentar
Fra : vombatsi

Dato : 16-02-12 14:44

Det er lige det den hedder. Tak for hjælpen.
Den er værd at gense.
vh vombatsi

Godkendelse af svar
Fra : vombatsi

Dato : 16-02-12 14:45

Tak for svaret bjarnefilm.