/ Forside/ Interesser / Fritid / Fritidssejlads / Spørgsmål
10  transor 1030
Crescent outboad motor
Fra : boje1904
Vist : 530 gange
100 point
Dato : 16-01-12 07:44

Jeg er bleveet den lykkelige ejer af en Crescent 18hp outboad motor. Desværre mangler den del der skal skifte mellem frem og bak i sterndrevet.
Jeg ved godt at det næsten er umuligt at få denne del som reservedel, men hvis der er nogen som kan sende et billede af denne del, vil det måske være mig muligt at lave en kopi.
På forhånd TAK.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-01-12 07:53
Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 16-01-12 08:40

Til lykke med antikviteten, det må være en gammel svend, Volvo overtog Crescent i 70'erne.

Så jeg ville starte med at høre Volvo penta, om de kan hjælpe, med del, billede, manual el. lign.

Ellers kan du jo prøve her, selv om det er i USA

http://discount-marine-parts.com/ob_crescent_1.html

God jagt