/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
hjælp søges vedr. aspire cx 10-30 gram..
Fra : ABsan
Vist : 727 gange
120 point
Dato : 13-01-12 23:56

søgertopdelen til denne stang på første tur med stangen sker dette efter 2 en halv time og 5 hø på krogen.....

Kaster ud og stangen topdel ryger pludselig af og 10 meter ud i vandet. tænker fuck, heldigvis har jeg blink på, selvf. når man er uheldig skal man være ekstra uhedig. spinner ind og det eneste som kommer tilbage er min line. Det viser sig nemlig at linen er knækket i kasten og derved, forsvinder den øveste del i havet, pga de store bølger.

Så de 5 hø blev ligesom ligemeget. Første tur med stangen og så sker dette. Det satme da uheldigt. Håber der en som kan redde min dag.......

10 fod, 10-30 gram

Har andet den kan byttes til, hvis det kunne have int.

vh Anders

Accepteret svar
Fra : Cimbombom

Modtaget 60 point
Dato : 14-01-12 15:00

http://www.raven.nl/gb/producten/predator/1821_predator_rods/aspire_cx_spinning/

det er sku træls når det sker.

prøv og skriv til denne forhandler og sprøg, om de sølger reservedele til aspire.

Godkendelse af svar
Fra : ABsan

Dato : 15-01-12 01:57

Tak for svaret Cimbombom.

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 15-01-12 11:26

Selv tak, håber du finder topdelen til din stang, jeg har selv prøvet at miste, dele af mit fiskegrej.
Og det er utroligt træls, jeg ved hvordan det føles.

Fortsat god weekend.