/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Server 404 meddelelse
Fra : lukas2502
Vist : 733 gange
245 point
Dato : 13-01-12 08:53

I forbindelse med opdatering af program, får jeg meddelelsen:

Failed to recive a valid HTTP response from the server 404.

Hvad kan der gøres så at det virker igen?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 13-01-12 09:08

404 ?

Vente på at serveren kommer til at køre igen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-01-12 10:37

eller du søger efter en side der ikke længere findes

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-01-12 10:38

PS - den finder serveren men ikke siden....

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 13-01-12 12:54

Kig her hvis du er i tvivl.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_HTTP_status_codes

Måske du kan uddybe hvilket programme du prøver og opdatere?

Kommentar
Fra : lukas2502

Dato : 13-01-12 16:15

Cinnergy terratec Homecinema

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-01-12 19:34

Jeg har denne version, hvis den kan bruges!

TerraTec Home Cinema:
6.25.08.987 (Elgato Build)

Kommentar
Fra : lukas2502

Dato : 13-01-12 23:37

[/CITAT]Jeg har denne version, hvis den kan bruges! [/CITAT]???
Det jeg har er et T Stick RC HD (USB) Som kan modtage H264 Det har version 6.11.05.793, men kan ikke opdatere til version 6.15.11.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-01-12 09:12

Så kan det nok ik' bruges!

Kommentar
Fra : lukas2502

Dato : 14-01-12 09:19

Kommentar
Fra : lukas2502

Dato : 14-01-12 14:28

Er der nogen der kan sige, om der i dette link er hjælp at hente?

http://support.microsoft.com/kb/315122

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-01-12 14:31

Hvad skulle den hjælpe

Den fortæller blot hvad VI har sagt - siden findes ikke

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-01-12 14:32

Du kan jo lægge linket - så kan vi jo se om vi får samme svar...

Kommentar
Fra : lukas2502

Dato : 15-01-12 08:31

Citat
Du kan jo lægge linket - så kan vi jo se om vi får samme svar...

?????

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 15-01-12 10:01

Du kan ikke gøre andet end at kontakte det sted hvor Du skal have opdateringen fra.

Det er ikke alle der holder øje med 24/7 om der er tilgang for udefrakommende på serveren, hvad enten den står hos dem selv eller andet sted i verden.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 15-01-12 13:51

404 har ikke noget og gøre med om serveren er online eller ej, det er altså om den ressource findes på serveren eller ej.
Kilde: The requested resource could not be found but may be available again in the future.[2] Subsequent requests by the client are permissible.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 15-01-12 14:13

Citat
404 har ikke noget og gøre med om serveren er online eller ej, det er altså om den ressource findes på serveren eller ej.

Den er vist møntet på mig.
Du har ret, jeg tænkte på det samme men skrev det så ikke helt som det burde

Kommentar
Fra : lukas2502

Dato : 15-01-12 21:17

Jeg fulgte LuffeAs råd, det lykkedes ved hjælp af Terratecs Hjemmeside, at opdatere til: 6.25.06.985 Terratec Build.
Når jeg skanner får jeg alle frie sendere, men der er hverken lyd eller billede.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-01-12 21:49

Har du prøvet at gå til fanen Lyd/Video i Setup

Mine indstillinger ser så'n ud
http://peecee.dk/upload/view/346152/full

Kommentar
Fra : lukas2502

Dato : 16-01-12 09:14

Det der hos mig virker helt forkert er, (videoindstillinger) at MEPG2 og H,264 ikke er aktive.

Under videogengivelse kan jeg vælge imellem: Overlay Mixer, Enhanched video Renderer, Video mixing Renderer 7 eller 9.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-01-12 09:21

Har du prøvet at installere den version der fulgte med og derefter opdatere!

Kommentar
Fra : lukas2502

Dato : 16-01-12 14:15

Det er et helt nyt USB-kort, som afløsning for et lignende som kun kunne tage MPEG2. Forsøget på at opdatere er årsag til mit spørgsmål. Det lykkedes mig først at få ovennævnte version til at virke, da jeg fjernede den "gamle" installation, og installerede den nye ved hjælp af deres hjemmeside.
Måske skal jeg forsøge at returnere det, det kan egentlig ikke være rigtigt, at et nyt produkt skal være så svært at få til at virke.

Systembetingelserne siger at PCen mindst skal have: Intel Core 2 Duo Processor 2GHz. Det vil sige en processor med dobbeltkerne.
Min PC har 4CPU 3.00GHz. Processors 2, det burde efter hvad jeg forstår, være nok.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-01-12 14:37

Er du sikker på det kan modtage mpeg4 ??????

Er du sikker på det ikke "kun" er med dvb-t tuner (det skal være dvb-t2) ???

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-01-12 20:22

Citat
Failed to recive a valid HTTP response from the server 404.

En 404 Fejl ..er da noget man selv laver en 'informativ' side om ..på sit eget domæne:

Eks. fra 'min' side:

http://www.cssboxing.com/lokal_henvisning_til_siden_findes_ikke.bøvs

En 404 server error er en henvisning til en side, som ikke findes på domænet (= intet DNS-opslag på adressen).

Man kan så selv håndtere dette fejlagtige DNS opslag med brugerdefineret kode.

http://en.wikipedia.org/wiki/HTTP_404

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-01-12 20:33

Ps. For at få det helt på det rene:

Det er IKKE et fejlagtigt DNS opslag, men et fejlagtigt opslag på en eksisterende DNS adresse.

Eks. http://www.dmi.dk/ ..findes.

..men f.eks.: http://www.dmi.dk/min_bare_røv_i_blæsevejr.html ...eksistere IKKE !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : lukas2502

Dato : 17-01-12 13:58

Citat
Er du sikker på det kan modtage mpeg4 ?

Citat
Når jeg skanner får jeg alle frie sendere, men der er hverken lyd eller billede.

Det vil sige også K og HD. I øvrigt, før opdateringen kunne jeg få billede men uden lyd, ved skanning
dog ikke K og HD, EFTER 11. januar.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-01-12 15:03

Hvordan kan du få senderne UDEN billede og lyd

Det tyder jo netop på det IKKE er mpeg4 tuner og den så blot registrerer at der ER noget

Kommentar
Fra : lukas2502

Dato : 18-01-12 13:27

Hvordan kan du få senderne UDEN billede og lyd

Citat
før opdateringen kunne jeg få billede men uden lyd

Kommentar
Fra : severino

Dato : 18-01-12 18:50
Kommentar
Fra : lukas2502

Dato : 18-01-12 19:23

Jeg har talt med Terratec Support, og beskrevet som ovenstående:

Citat
Når jeg skanner får jeg alle frie sendere, men der er hverken lyd eller billede.

Det vil sige, at når der ved skanning vises en liste over sendere, er det ikke modtagelsen der ikke er i orden, men det er mit USB TStick som ikke virker som det skal.
Det vil igen sige at jeg får det erstattet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-01-12 19:33

Citat
men det er mit USB TStick som ikke virker som det skal

Citat
Record in MPEG2 format

Ja det er der vist ingen tvivl om....

Annuller spørgsmålet
Fra : lukas2502

Dato : 24-02-12 17:13

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål