/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Spillekort Symboler
Fra : Avant85
Vist : 2158 gange
300 point
Dato : 11-01-12 22:25

Er der en, som kan forklare mig, hvordan jeg laver (altså med et helt alm. tastatur) symbolerne på hhv. klør - ruder - hjerter - spar

Så de passer i "formatet" med den aktuelle skrift/type/font

Jeg vil gerne bruge det / dem til - noter - systemer og konventioner ifb. med BRIDGE

Venligst Avant85

Accepteret svar
Fra : Smokei

Modtaget 310 point
Dato : 11-01-12 22:48

I tekstbehandling?? Indsæt symboler

Kommentar
Fra : Avant85

Dato : 11-01-12 23:41

Ja undskyld Smokei, det har du ret i. Jeg glemte bare at skrive, at jeg også skal bruge det til - ja hvad skal man kalde det.

Sådan nogle fortrykte formularer af forskellig art, hvor man bare skal fylde ud - uden noget specielt tekstbehandling.

Der er en forklaring / anvisning, som jeg ikke kan få til at fungere. Følgende :

^k = klør - ^r = ruder - ^h = hjerter og ^s = spar

Godkendelse af svar
Fra : Avant85

Dato : 12-01-12 00:11

Tak for svaret Smokei.

Og for hjælpen - da jeg skulle forklare dig, hvordan man skulle få symbolet frem vha af den der "hat" foran diverse k r h og s - SÅ fandt jeg ud af at jeg ikke havde gjort det rigtigt før.

^r - det giver en fin ruder med farve og det hele
Så nu virker det

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 12-01-12 17:19

Selvtak