/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
skapere billeder?
Fra : frklaursen
Vist : 900 gange
200 point
Dato : 08-01-12 22:10

nogen der kan hjælpe mig med at gøre nogen billeder fra mobil skapere? De er helt sløret pga svigermors dårlige kamera evt et comnputer program der kan bruges?

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 08-01-12 22:20

Et dårligt/sløret billede skyldes normalt et dårligt kamera, eller rystede billeder pga. den person der har taget billederne. Og normalt er der ikke ret meget at gøre ved billederne efterfølgende, så du er nok nødsaget til, at leve med billederne som de er. - Desværre.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-01-12 22:34

du skaffer dig bare Nikons nye D4 til ca 46.000 kr.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 08-01-12 23:53

Du kan hjælpe svigermor med at rengøre linsen.
Snavs på linsen eller for lidt lys er de typiske årsager til slørede billeder.

Du kan male nogle nye ud fra de dårlige og din viden og fantasi om emnerne.
Intet computrprogram kan danne noget fornuftigt ud af noget som ikke er der.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 09-01-12 00:54

Der ting der taler for du ikke er det skarpeste billede i kameraet...

Hvad med at få afsluttet dine andre tåbelige spørgsmål før du stiller nogle nye?

Accepteret svar
Fra : kivi

Modtaget 200 point
Dato : 09-01-12 08:28

prøv med windows live photo gallery det kan meget og så er det gratis

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 09-01-12 10:19

Desværre! Et uskarpt billede kan aldrig gøres skarpt.
Ganske vist er der i fx. Photoshop et værktøj, der hedder: SHARPEN, men dengør det ikke reelt skarpere, skaber blot en illusion herom ved at indsætte bittesmå hvide og sorte kanter.
Du må forfra med at "knipse"!

Godkendelse af svar
Fra : frklaursen

Dato : 17-01-12 19:27

Tak for svaret kivi.