/ Forside/ Interesser / Hus og have / Murerarbejde / Spørgsmål
10  janik 840
Opbygning af reol i h+h multiplade
Fra : golf1600
Vist : 1141 gange
500 point
Dato : 08-01-12 17:31

Hej jeg skal lavet om i min baggang.
Der vil jeg lave en reol system hvor vaskemaskine og tørtombler står på hver side af reol underel af den. Jeg ved godt hvordan det skal se du. men men skal jeg lave reol førest inde jeg ligger ny Klinker i baggang eller om det er best at ligge ny Klinker førest og så reol der efter

Kommentar
Fra : golf1600

Dato : 08-01-12 17:36

Hej jeg skal lavet om i min baggang.
Der vil jeg lave en reol system hvor vaskemaskin og tørretumbler står på hver side af reol underel af den. Jeg ved godt hvordan det skal se du. men men skal jeg lave reol først inde jeg ligger ny Klinker i baggang eller om det er best at ligge ny Klinker først og så reol der efter

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-01-12 18:03

Det må da være bedst/nemmest at lægge gulv først!

Accepteret svar
Fra : stilkene

Modtaget 510 point
Dato : 08-01-12 18:05

Jeg ville nok vælge at lave gulvklinker først, og når du opbygger reol ville jeg vælge at bygge på et papunderlag, så hvis du engang vil have lavet noget andet, så kan du pille ned uden at efterlade nogle særlige mærker. Papunderlaget skæres til hvis det stikker ud over din konstruktion, så der intet er at se når du er færdig. (Jeg ville nok under opbygningen bruge tyk neddækningspap som malerne bruger, og så er dit nye gulv beskyttet mod overskydende og tabt lim)
Med alderen får man andre ideer, og moden skifter o.s.v.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 08-01-12 18:22

Jeg er enig med de andre. Da vi flyttede ind i vores hus, stod der et skab i kælderen. Det syntes vi ikke om, vi ville have det lidt anderledes. Da vi fjernede skabet, var der ingen klinker på nedenunder.
Surt! Så skulle hele gulvet lægges om. Det havde været bedre, hvis der var klinker over alt.

Godkendelse af svar
Fra : golf1600

Dato : 08-01-12 19:22

Tak for svaret stilkene.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-01-12 19:40

Selv tak!

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 08-01-12 19:55

Be`r.