/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Stifinder vist som webside
Fra : ht
Vist : 300 gange
20 point
Dato : 23-11-01 20:19

Ang. Stifinder i win 98 vis som webside.
Vis jeg markerer en fil BMP-JPG kommer den med en fejl meddelelse-
"Der opstod en fejl i scriptet på denne side."
Er der nogle der kan hjælpe ?
Så bliver jeg glad.

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 23-11-01 21:32

Hej

Drejer det sig om en bestemt fil,--eller er det generelt alle BMP-JPG ???

Mvh
Parkenss

Accepteret svar
Fra : PARKENSS

Modtaget 20 point
Dato : 23-11-01 22:13

Jeg tror der er noget galt med din installation. Prøv at gå under mappeinstillinger> faneblad>filtyper og rediger. Ellers afinstaller hurtigvisning under Kontrolpanel>Tilføj/fjern>Windows-installation. Den ligger vist under Tilbehør, så vidt jeg husker. Genstart computeren og installer den igen. Husk at lægge Installations CD-rommen i drevet.

Mvh
Parkenss

Godkendelse af svar
Fra : ht

Dato : 23-11-01 23:23

Det drejer sig faktisk om alle filer