/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Android mobil
Fra : ppk
Vist : 551 gange
274 point
Dato : 07-01-12 18:48

Hej

Er der nogen her som kender et godt tracking program til Android mobiler ?

Vil gerne kunne se på min PC hvor den er henne, hvis jeg f.eks. har lånt den ud eller meget værre hvis den bliver stjålet

Det kunne jo også være man havde glemt den et eller andet sted. he he he

Hilsen
PPK

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 284 point
Dato : 07-01-12 18:53
Kommentar
Fra : marc43

Dato : 07-01-12 20:28

Jeg bruger seek droid. Koster vist en femmer. Du kan finde den, låse, den, sende beskeder osv. Lige meget om man sætter et andet kort i. Du kan endda se hvem der har ringet til den og hvem den har ringet ud til.

Kommentar
Fra : andre123

Dato : 07-01-12 22:37

Jeg benytter WaveSecure - den kan finde din telefon, og hvis der nogen der har stjålet den, så kan du låde den uanset hvilket SIM-kort der sidder i, samt skrive en besked på skærmen til tyveknægten. Derudover er der en masse andre funktioner.

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 08-01-12 17:59

Hej LuffeA

Har kigget noget på dit link men kan ikke rigtig se om det er muligt at følge sin mobil på et kort !

Men kan se det også findes på dansk, det er jo så en god ting. Men læser man lidt vidre er jeg også skeptisk på om man kan afinstallere det 100%.

Har du selv prøvet det program ?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 09-01-12 02:06

Citat
Har du selv prøvet det program ?

Jeg har købt den fulde version da jeg ALDRIG har brugt gratis sikkerhedsprogrammer, heller ikke på computeren......dvs at jeg kun er blevet ramt een gang af en slem virus, for 8 år siden, og aldrig har problemer med spyware eller de ting som folk med gratisprogramme eller ingen sikkerhed bliver ramt af.

Jeg ved faktisk ikke selv hvordan en tracking af telefonen foregår, men hvad afinstallering angår er der ingen problemer, mit eget købeprogram har jeg af- og geninstalleret et par gange.

Godkendelse af svar
Fra : ppk

Dato : 08-03-12 19:52

Tak for svaret LuffeA.