/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Brevflet uden SQL-dialogboks
Fra : webnoob
Vist : 631 gange
100 point
Dato : 05-01-12 22:24

Jeg har oprettet en dokument med brevfletning og hver gang jeg åbner det dokument så får jeg denne her dialogboks, http://peecee.dk/upload/view/344270 nu er det nogle år siden jeg har arbejdet med brevfletning så jeg kan ikke huske om det er muligt og slippe for den dialoboks.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-01-12 22:42

sql-dokument har jeg godt nok aldrig mødt i brevfletning

Du laver en alm. mail og en datakilde med f.eks adr. som så skal flettes.

Kan du have oprettet datakilden i SQL (piiiist, jeg ved ikke hvad SQL er)

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 05-01-12 22:48

Hvad skal jeg bruge mail til i en brevfletning?

Måske jeg skulle ha' præciseret at brevfletningen er lavet i word, og SQL'en er en ganske almindelig streng til at hente data fra en sql database, excel, access database mm.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-01-12 22:52

Mail, undskyld jeg mente et dokument

F.eks en invitation, og så en datakilde med adresserne

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 05-01-12 22:57

Jeg har et word dokument, som skal have data i det her tilfælle et excel dokument, har også prøvet fra min sql database. Der er ingen problemer i at lave brevfletningen, men det er hver gang jeg skal åbne dokumentet så kommer den dialogboks og jeg kan ikke huske om man kan slippe for den. Jeg har googlet store set hele aftenen og synes bare jeg googler det sammen og det sammen efterhånden.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 05-01-12 23:32

Arg der var den, http://support.microsoft.com/kb/825765 vidste den fandtes.

Annuller spørgsmålet
Fra : webnoob

Dato : 21-05-12 16:23

Eftersom jeg selv løste problemet så tillader jeg mig at annullere spørgsmål, selvom folk herinde bliver fornærmet over det.