/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
Katteejnet sofa
Fra : susss
Vist : 2439 gange
100 point
Dato : 04-01-12 19:07

Er der nogen som kan fortælle mig hvilken slags sofa der er mest egnet til en kat som springer rundt i sofaen og sætter kløerne i ...altså en sofa som ikke tager skade af kløerne...? er det læder eller ? håber at der er nogen med gode erfarringer...vi står nemlig og skal have en ny sofa...og det er en ung kat med spræl i ...

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 04-01-12 19:15

Denne her fra Ikea har min kat ikke kunne gøre noget ved- han er ellers lidt af en kradser. Af een eller anden grund stimulerer det ikke-

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/S09875841/

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 04-01-12 20:11

Viste sofa ligner en min søster har, stoffet har ret tykke hårde tråde og er så tætvævet at jeg vil tro at kattens kløer ikke kan få fat nogen steder, hvilket er formålet da den blot vil strække dem ud.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 04-01-12 20:12

Ejheller kradser vores kat i vores lædermøbler. (semianelinlæder)

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 04-01-12 23:06

Jeg har ```lagt et par tæpper på min sofa/ møbler (gennem 10 år)
og katten elsker det bare - og den kommer ikke ned i selve det DYRE = med kløérne
selvom den bruger det - særdeles GRUNDIGT
den har altid lagt i sofaen og brugt den til både det ene og andet
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=6212&Grp=&n=10
Sofaén er dog ved at være opslidt, af mig, men det er så en anden sag,
katten har ikke taget livet af den...

Accepteret svar
Fra : tyller01

Modtaget 100 point
Dato : 29-02-12 00:40

ja vend dog katten af med at gå i sofa, giv den med en vandpistol, når den gør det, det virker, den skal bare ikke se, hvor det kommer fra

Godkendelse af svar
Fra : susss

Dato : 29-02-12 06:05

Tak for svaret tyller01.Ja den bruger vi ofte så kan de lære det

Kommentar
Fra : tyller01

Dato : 29-02-12 08:27

det glæder mig tak Suus