/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Genvej til signatur-Outlook 2010
Fra : Hoegh
Vist : 1239 gange
100 point
Dato : 04-01-12 10:58

Hej

Er der nogen der kender en genvej/ved hvordan man laver en genvej, så man kan indsætte en fordefineret signatur i en email?

Jeg har pt. 2 foruddefinerede signaturer jeg skifter mellem og vil gerne have en genvej til at indsætte disse.

På forhånd tak

Kommentar
Fra : webm

Dato : 04-01-12 11:09

Ja, det er ikke noget problem...

Du går ind i din Ny postmeddelelese under fanen Indsæt finder du Signaturer her kan du så lave alle de signaturer du har brug for.
Når du opretter en ny post meddelelse klikker du bare på indsæt og så videre..

Kommentar
Fra : clou

Dato : 04-01-12 18:46

Der ligger da et ikon på Værktøjslinien der hedder Signatur, der kan du oprette alle de signaturer du har brug for og indsætte lige præcis den du ønsker.

Clou

Kommentar
Fra : Hoegh

Dato : 24-04-12 12:00

Jeg søger den genvej til at indsætte signatur og ikke den tradionelle vej via menuerne.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 24-04-12 15:46

Citat
Jeg søger den genvej til at indsætte signatur og ikke den traditionelle vej via menuerne.

Det bliver du nødt til at definere nærmere...

Hvis du Højreklikker på din signatur som automatisk fremkommer, kommer der jo alternativer...

Kommentar
Fra : webm

Dato : 24-04-12 15:47

Citat
Hvis du Højreklikker på din signatur som automatisk fremkommer, kommer der jo alternativer...

Hvis du vel at mærke har lavet nogen...