/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Covers?
Fra : Zmed
Vist : 389 gange
100 point
Dato : 25-05-03 19:45

Er der nogle der kender en god side hvor man kan købe covers til en nokia 5100??.. Hyg jer..!

Kommentar
Fra : PSX

Dato : 25-05-03 20:24

det kan du på www.boomi.net der har jeg selv købt det min telefon og det virker

Kommentar
Fra : soll

Dato : 25-05-03 21:12
Kommentar
Fra : Zmed

Dato : 25-05-03 22:23

Hej begge 2.. Mmm boomi.net sælger kun ringetoner,spil og sån noget ikke covers til en 5100.. Og thansen sælger heller ikke covers til en 5100 der er kun lader og batterri og infrarøde kabler osv, men ingen covers.. ER DER NOGLE DER KENDER EN SIDE MED COVERS TIL EN NOKIA 5100??

Kommentar
Fra : Zmed

Dato : 26-05-03 14:15

Vi forøger lige med 25 points.. Kan i så komme med nogle sider.. :)

Kommentar
Fra : Zmed

Dato : 26-05-03 14:15

Vi fohøjer lige med 25 points.. Kan i så komme med nogle sider.. :)

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 26-05-03 14:32

Her er et, har ikke selv prøvet dem, men døm selv:

http://www.shop.gooby.dk/katelist.php?kategori=Cover
Allernederst på siden.

og en udenlansk:
http://www.expansys.us/product.asp?code=SKR-338

Ellers ser det ikke ud til at de er til at opdrive, desværre, men vent lidt måske de bliver mere udbredte.

Kommentar
Fra : soll

Dato : 26-05-03 14:51
Kommentar
Fra : grausen

Dato : 29-05-03 00:18

hejsa
det kan du på www.mobilkabler.dk

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 18-10-04 18:14

Hejsa
Spørgsmålet har været åbent længe nu, du skal huske at lukke spørgsmålet. Dette gøres ved at trykke i højre hjørne, på accepter svar ovenover det svar, du synes er bedst. Har du ikke fået et svar, der er tilfredsstillende, så kom med en kommentar her, så kan der måske komme et brugbart svar

Ha' en fortsat god dag