/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
ingen lyd på Utube
Fra : Curtis66
Vist : 1002 gange
200 point
Dato : 01-01-12 09:36

Godt nytår...er der en morgengduelig kandu på denne 1ste dag i 2012 der kan hjælpe mig med lyd på Utube..lyden har været væk i 2 døgn...Der er lyd på alt andet...men Utube er stum...hvad har jeg evt. trykket på & hvad gør jeg?...har været på nattevagt & trænger til noget speciel
musikl

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-01-12 09:54

Nu bliver jeg i tvivl om du mener Youtube, eller utube??

Når jeg går ind i hjælpefunktionen på Youtube, står der følgende på siden

http://support.google.com/youtube/bin/answer.py?hl=da&answer=58132

Kommentar
Fra : Curtis66

Dato : 01-01-12 11:27

Tak Nordstedt..mener naturligvis Youtube...ingen lyd!...spotify & andre virker fint...må have trykket på et eller andet...Damn......må vente til min datter kigger forbi ;-/)

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-01-12 11:49

Du har måske fået stillet på lyden her?
http://peecee.dk/upload/view/343469/full

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 200 point
Dato : 01-01-12 12:12

Curtis, har du fået set på hjælpemenuen fra Youtube??? Men det er selvfølgelig ingen skade til, at vente på at datteren kommer forbi

Hvorfor kan jeg ikke høre lyden, når jeg ser en video? Hvis du ikke kan høre lyd, når du ser din video, skal du prøve at gøre følgende:
•Juster lydstyrken på din computer og dine højttalere.
Juster kontrolelementet for lydstyrken, der er placeret i nederste venstre hjørne i YouTube Video Player.
•Genstart din internetbrowser (Internet Explorer, Firefox, Chrome osv.)
•Sørg for, at lydstyrken er skruet op på andre videoafspillere, f.eks. Quicktime, Real Player eller Windows Media player, da dette kan påvirke lyden fra videoafspilleren.
Hvis du stadig ikke har nogen lyd, når du afspiller videoen, kan du prøve at følgen nedenstående trin (i rækkefølge):
1.Installer den seneste version af Adobe Flash (nødvendigt for at streame YouTube-videoer), når du har fjernet eventuelle gamle versioner, der er installeret på din computer. Få flere oplysninger om, hvordan du installerer den seneste version af Adobe Flash Player her.
2.Tillad Flash-indhold fra tredjepart på din computer:
1.Besøg Adobe Flash-panelet Global Storage Settings Panel.
2.Adobe Flash Player Settings Manager vises nu.
3.Marker feltet: "Allow third-party Flash content to store data on your computer".
4.For at sikre at disse markeringer bevares, kan du klikke på en af fanerne øverst i feltet og klikke tilbage til (panelet Global Storage Settings Panel). Feltet skal stadig være markeret.
5.Når du har gjort alt dette, skal du lukke alle browservinduer og forsøge at afspille livehændelsen igen.
Vær opmærksom på, at denne handling gemmer en Flash-cookie på din computer. Flash aktiverer som standard dette under installation.
3.Kontroller din antivirus- og firewallsoftware for at kontrollere, om du blokerer Flash-indhold.

Kommentar
Fra : Curtis66

Dato : 01-01-12 12:13

haha..goddamn det plagermig ikke at have lyd på uden forklaring

Kommentar
Fra : Curtis66

Dato : 01-01-12 12:32

ok har ingen Youtube video player med venstre hjørne...damn har brugt den sevice i årevis & har 100vis af sange der

Kommentar
Fra : Curtis66

Dato : 01-01-12 12:36

aldrig haft problemer før...men nu masser af billed-ingen lyd.....er opdateret med med adobe flash

Kommentar
Fra : Curtis66

Dato : 01-01-12 12:47

Ok takker..så kører den

Godkendelse af svar
Fra : Curtis66

Dato : 01-01-12 12:52

Tak for svaret Nordsted1....& godt nytår

Kommentar
Fra : Curtis66