/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
godt nytår
Fra : trimare46
Vist : 800 gange
100 point
Dato : 31-12-11 16:52

hermed et godt nytår til alle kanduer.

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 31-12-11 17:34

Tak lige måde
Mvh. gwh.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-12-11 17:46

Tak i lige måde

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 31-12-11 20:54

Tak, i lige måde, trimare46

Kommentar
Fra : gribben1

Dato : 31-12-11 21:25

Tak i lige måde trimare46.
Jeg er allerede kvæstet efter familiebesøg, så jeg forsøger at holde mig vågen til kl. 24.00 - ved ikke om det lykkes .

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 31-12-11 22:08

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-01-12 01:32

Tak i lige måde, og jeg benytter lige din tråd til min hilsen til Kandu brugerne:
Alle læsere i tråden ønskes en rigtig god 2012

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-01-12 03:22

Takker, o.v.n. og lige i måsen til dig

Accepteret svar
Fra : Højris

Modtaget 100 point
Dato : 01-01-12 03:45

Citat
Alle læsere i tråden ønskes en rigtig god 2012

Og jeg tillader mig, på vores vegne at love at vi alle, skal blive bedre, til at kommunikere kominikere uden ukvemsord. og med en bredre forståelse.
Højris

NB. Måske kandu også kommer til at virke.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 01-01-12 10:19

Godt nytår til dig, trimare.
Og til alle andre Kandu'er også.

Vi havde en rigtig god aften. Gik en lille tur lige efter midnat, og var forundret over, at der var forholdsvis lidt fyrværkeri.
Der var rigeligt, og det var fint nok, men i forhold til andre år, så vurderede vi, at der ikke var så meget. Hvordan så det ud hos jer?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-01-12 10:26

Hos os var der meget fyrværkeri, det lød som en borgerkrig. Det var meget flot, men stakkels mine kaniner, de var godt nok bange, heldigvis reagerer hunden ikke på det mere

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 02-01-12 20:51

Her var der gang i den, men i kort tid, så blev der stille resten af natten.

Gaderne var indpakket i krudtrøg, så det lignede den amerikanske borgerkrig.

Godkendelse af svar
Fra : trimare46

Dato : 03-03-12 14:44

Tak for svaret Højris.