/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Net.Framework.
Fra : psoeborg
Vist : 543 gange
20 point
Dato : 31-12-11 16:20

Hvad skal man egentlig med Net.Framework?
Det fylder meget. Hvad sker der hvis man fjerner det, og hvordan fjerner man det komplet?
m.v.h. psoeborg.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 31-12-11 16:24

Netframework bliver brugt af nogle programmer, hvis du fjerne det så kan disse programmer ikke køre. Desuden så bliver netframework brugte på hjemmesider.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 31-12-11 17:02

Den kan du ikke undvære, med mindre du kun sidder og nørder ved pcen og ALDRIG er på nettet

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 31-12-11 17:06

Han kan heller ikke undvære den selv om han aldrig er på nettet. Bare som eks. kan siges at Lenovo har baseret en video driver på framework til en af deres modeller.

Accepteret svar
Fra : molped

Modtaget 20 point
Dato : 01-01-12 20:20

Dot net framework er grundlaget for alle programmer - både installeret
på din pc og afviklet som webapplikationer - som er programmeret i
f.eks. sprogrene C#, Visual Basic og mange andre.
Da rigtigt meget er lavet i disse sprog, vil du i det daglige ikke kunne afvikle
ret meget hverken lokalt på din maskine eller på mange forskellige
hjemmesider.

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 02-01-12 01:04

Framework er grundlæggende/opbyggende for at mange programmer m.m. kan ses/kører.

Kommentar
Fra : psoeborg

Dato : 02-01-12 15:50

Mange tak for svarene til alle.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 21-05-12 16:04

Typisk
Lytter ikke på det her spørgsmål mere.

Godkendelse af svar
Fra : psoeborg

Dato : 23-07-12 00:45

Tak for svaret molped.