/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
hvordan deaktivere interactive detection
Fra : loberg
Vist : 2614 gange
500 point
Dato : 29-12-11 15:45

Hej.
hvordan deaktivere man interactive detection services i windows 7 ?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 29-12-11 16:18

Det gør du under services. Skriv services.msc i windows søglinje og finde så Interactive Detection og stop den.

Hvorfor vil du stoppe den service?

Kommentar
Fra : loberg

Dato : 29-12-11 16:36

Det vil jeg fordi den bliver ved med at dukke op når jeg starter office 2000. Jeg slettede den version der var på ny pc

Accepteret svar
Fra : JegCain

Modtaget 500 point
Dato : 29-12-11 18:10

Hej,
Følg nedenstående trin for at ændre indstillingen til besked på din computer og se om det hjælper:
a) Klik på Start , og skriv serices.msc i søgefeltet .
b) Find den Interactive Services Detection .
c) Højreklik på tjenesten, og stoppe det.

Bemærk: Interactive Services Detection giver brugeren mulighed for meddelelse af brugernes input for interaktive tjenester, som giver adgang til dialogbokse skabt af interaktive tjenester, når de vises. Hvis denne tjeneste stoppes, vil meddelelser om nye interaktive tjeneste dialoger ikke længere kan fungere og der kan ikke være adgang til interaktive tjenester dialoger. Hvis denne tjeneste er deaktiveret, både meddelelser om og adgang til nye interaktive tjenester dialoger vil ikke længere fungere.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 21-05-12 16:01

Er problemet blevet løst?

Kommentar
Fra : loberg

Dato : 21-05-12 16:05

Jep

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 21-05-12 17:13

Var det så ikke en ide at lukke spørgsmålet?

Kommentar
Fra : loberg

Dato : 21-05-12 20:36

Det troede jeg jeg havde gjort.

Godkendelse af svar
Fra : loberg

Dato : 21-05-12 20:37

Tak for svaret JegCain.

Kommentar
Fra : JegCain

Dato : 22-05-12 10:06

Hej Loberg
Ang. hvordan deaktivere man interactive detection services i windows 7 ?
Jeg ved ikke hvad der er sket af fejl,men det er ikke mig der skal have de 500 point,det er nemlig ikke mig der har indsat vinder svaret !
Venlig hilsen JegCain.