/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Crack til win xp pro
Fra : Frank_Z
Vist : 786 gange
120 point
Dato : 23-11-01 20:09

Er der nogen der ved hvor man kan finde en crack til Windows XP pro

Kommentar
Fra : hotpop

Dato : 23-11-01 20:12

Version?

Kommentar
Fra : Frank_Z

Dato : 23-11-01 20:14

hotpop

Windows XP professionel

Kommentar
Fra : hotpop

Dato : 23-11-01 20:18

Er det 2490 (Beta 1), 2560 (Beta 2) eller 2600 (Final)????
Det endet HAR du jo skrevet!

Kommentar
Fra : Frank_Z

Dato : 23-11-01 20:22

final

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-11-01 20:31

Fri, 23 Nov 2001 19:08:57 GMT, skrev "Frank_Z"
<Frank_Z.news@kandu.dk>:

>Er der nogen der ved hvor man kan finde en crack til Windows XP

Prøv i en fuskgruppe af en eller anden art.
(Eller bedre: køb den).

Denne her gruppe er ikke til warezspørgsmål.
--
med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Do you want spam?
Get it on http://home13.inet.tele.dk/smedpark/spam/

Kommentar
Fra : kharder

Dato : 30-11-01 08:56

Hmmm er det noget man må opgive her på siden?

Kommentar
Fra : Frank_Z

Dato : 30-11-01 15:22

JA

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 30-11-01 15:34

Jeg tror du skal have tilladelse fra kandu til den slags.. læs eventuelt deres betingelser:
http://www.kandu.dk/dk/beting.asp

Kommentar
Fra : kharder

Dato : 30-11-01 20:30

Det tror jeg ikke, hvis jeg havde behov for en sådan oplysning, så ville jeg bruge icq og ikke disse officielle hjælpe sider, det strider mod deres betingelser.

Kommentar
Fra : jak

Dato : 30-11-01 20:51

JEG SYNTES AT DU SKULLE PRØVE OM DU KAN FÅ DEN HOS MICROSOFT.

Kommentar
Fra : jak

Dato : 30-11-01 20:54

det kan jo være du får besøg af Microsoft om et par dage,så hvis jeg var dig ville jeg holdt min kæft om sådanne noget.

Kommentar
Fra : kharder

Dato : 04-12-01 08:50

Teazer mon det behager kandu, at der fines svar her på siden, som henviser til sider med ulovligheder på. Jeg tror ikke dit indlæg her til sidst er særlig heldig.

Kommentar
Fra : kharder

Dato : 04-12-01 08:50

Teazer mon det behager kandu, at der fines svar her på siden, som henviser til sider med ulovligheder på. Jeg tror ikke dit indlæg her til sidst er særlig heldig.

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 07-12-01 12:40

Hvis du ikke vil ofre penge på et nyt styresystem, så bør du købe en ny PC, hvor der i de fleste tilfælde følger originalt software med, bl.a. nyeste vedrørende styresystemer.

At benytte et ikke original styresystem ville jeg ikke vælge, da man så er afskåret for at søge og få hjælp hos bl.a. Microsoft.

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : cumano

Dato : 18-01-02 18:41

tjeck lige astalavista.com

Kommentar
Fra : kharder

Dato : 20-01-02 23:37

Mon ikke det er på høje tid, at dette sprøgsmål stoppes, det hører ikke hjemme på denne site.

Kommentar
Fra : bihieee

Dato : 03-02-02 21:52

Tjaaa.

Du er egentlig lidt dum at skrive sådan noget, med Crack til XP..

men jeg har aligevel nogle tips.

www.kazaa.com =Download KaZaA og skriv så XP (eller noget i den stil), i søgefeltet. Og se hvad du for ud af det.
astalavista.box.sk =skriv XP i søgefeltet, og find alt i XP, og Download det.

Accepteret svar
Fra : bihieee

Modtaget 120 point
Dato : 04-02-02 23:49

SKØRT!!!

Godkendelse af svar
Fra : Frank_Z

Dato : 12-02-02 23:33

Tak for svaret bihieee.

Og alle andre jeg har fundet det crack for længe siden, men tak til alle både de der har svaret og dem der mener at sådan noget ikke høre hjemme her.

Jeg elsker jer