/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Trafik, pas på
Fra : nomore
Vist : 598 gange
11 point
Dato : 29-12-11 06:49

Kommentar
Fra : netop

Dato : 29-12-11 09:17
Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 29-12-11 10:28

Det var på tide.
Pengemaskine er forkert udtrykt, hvis folk overholder reglerne kommer der jo soleklart ingen penge ind, i modsætning til den udskældte fedtafgift hvor man ikke reelt kan se hvor og hvad man betaler når man køber ind.

Jeg har set en enkelt kvinde cykle over for rødt fordi at hun absolut skulle glo på den "uundværlige" dims, samt andre farlige situationer, de har ikke styr på en skid med den affærd hvad der koster samfundet dyrt i sygehusudgifter når der sker noget.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-12-11 11:19

Os med tonede forruder har ingen problemer.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 29-12-11 12:13

Syntes alligevel at en fordobling af samtlige bøder - er lige i overkanten.
Men Staten har vel brug for pengene.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 29-12-11 12:40

Det er da på tide at bøderne bliver sat op, for de halvhjerner som ikke kan køre ordentlig.
Vi andre skal da ikke passe på noget.

hawaii7

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 29-12-11 13:02

Citat
Os med tonede forruder har ingen problemer. [Djævel]

Var det Dig der sendte mig på sygehuset 3 uger i 1964 ?

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 29-12-11 13:44

Nu klager jeg jo ikke, (har ikke fået en eneste bøde i 30 år) men syntes bare det er en gevaldig stigning i taksterne.
--
Men vil Politiet ofre tid eller mandskab på at stoppe cyklister/ fodgængere - næppe
så er der kun dem med nummerplade på, der skal stå for skud, igen.

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 29-12-11 14:10

Jo jeg må tilstå jeg har fået 1 bøde indenfor de sidste 18 år.

Det var en P. bøde, men det kan vel ikke slå nogen ihjel.

Holdt i P. bås men i modsat kørebane i en bus gade, surt.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-12-11 14:17

Jeg har lavet forlæns rullefald hen over en folkeboble fordi han ikke holdt tilbage for det der kommer fra højre med 80 i timen.
Jeg gik på taget med et rugbrød fordi jeg blev presset af en lastbil.
Jeg har klistret mig op ad en bil som ville til venstre da jeg overhalede med en scooter.
...............................men ikke forvoldt skade på andet end materiel.

Luffe - det var ikke mig.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-02-12 14:31

og hva' med at følge op på gamle ? ja jeg spø'r bare!
2 01-02-12 50 Rynker (12) Naturpleje
3 30-12-11 11 Ø_hh hvad sker der _ lige. (7) Andet hardware
4 29-12-11 11 Trafik, pas på (9) Smalltalk
5 22-12-11 11 Et par lydbøger. (7) Smalltalk
6 20-12-11 11 Fjæsbog (20) Kandu.dk
7 02-12-11 139 Ny måler (19) Andet hus og have
8 24-11-11 11 http://www.kandu.dk/tip21870.aspx (5) Håndarbejde
9 08-11-11 10 PC til USB - DISK (8) Andet hardware

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-02-12 00:03

Citat
Sjovt som du skal SPØRGE = når du ikke får svar........................./////

Du har jo selv sagt jeg skulle

Det gør du bare.....

http://www.kandu.dk/Spg160568.aspx

Accepteret svar
Fra : Klatterup

Modtaget 11 point
Dato : 21-02-12 14:35

Har i tænkt på, hvis vi alle nu tog os sammen og overholdt færdselsloven til punkt og prikke.

Hvor mange penge tror i så staten ville mangle.

Blot et tanke eksperiment, for så er de på R%¤#&, for så vil der for alvor mangle penge i kassen, og hvad vil der så komme afgifter / bøder på / for.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 21-03-12 21:04

Citat
Jeg har set en enkelt kvinde cykle over for rødt fordi at hun absolut skulle glo på den "uundværlige" dims, samt andre farlige situationer, de har ikke styr på en skid med den affærd hvad der koster samfundet dyrt i sygehusudgifter når der sker noget.

Minder mig om jeg 'kendte', der lige var kørt galt på cykel
lige havde brækket benet - kan ikke får transport hjem = tag cyklen...
var beskeden - så gjort.....

Og på vejen hjem = uden cykel-lygte = ned i en VEJ-UDGRAVNING (uden markering)
20 meter fra skadestuen, der skulle en Falck kran til for at få personen OP IGEN .....
da vedkommende ikke kunne gå/ CYKLE hjem (smadret efter turen i hullet)
måtte der en ambulance til = 100 meter til skadestuen = de ville ikke ud med en båre.
Efter endt undersøgelse for anden gang/ ½ time
denne gang med en brækket ankel samt et par tæér der ikke lige var at sætte på plads
------ også videre.......

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 21-03-12 21:06

20 bliver til 100 = rundt om hjørnet fra DET mærkelige hus - ALTSÅ
ude af syne.....

Godkendelse af svar
Fra : nomore

Dato : 21-03-12 21:07

Tak for svaret Klatterup.