/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Kan det køres på min PC?
Fra : Jaffe123
Vist : 385 gange
100 point
Dato : 28-12-11 11:52

Jeg søger en side jeg en gang så, hvor man kan vælge et spil, og derefter få at vide om ens PC kan køre det?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 28-12-11 11:57
Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 28-12-11 12:06

Lækkert program Fijala >haps<

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 28-12-11 15:32

Ja det løber jeg også lige med Fijala.
alan57

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 28-12-11 16:17

Ja det er jo fedt hvis man er til spil

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 28-12-11 22:24

Citat
Kommentar
Fra : Fijala

Det kan du lige her

http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest

genial side. Haps! :) burde næsten være et tip.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 28-12-11 22:51

Tja det skulle man måske

Kommentar
Fra : Jaffe123

Dato : 29-12-11 10:01

Ja, mange tak for det. Det var lige det jeg søgte. Den linker videre til et betalings driverscannings program. Jeg tænkte da på om der mon ikke findes noget tilsvarende i en gratis version? Er der nogle der kender noget til det?
Jesper

P.S. Pointene er på vej, men jeg synes lige at den skal være åben lidt endnu.

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 29-12-11 10:44

Citat
Den linker videre til et betalings driverscannings program.

øhhh.. ikke her.

Kommentar
Fra : Jaffe123

Dato : 29-12-11 11:09

Brommi, jeg havde også problemer først, men da jeg prøvede senere, virkede det fint. Prøv bare nogle gange...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-12-11 12:01

Citat
Den linker videre til et betalings driverscannings program
du skal ikke klikke på noget nogen steder på den side som du kommer ind på - bare vente til din computer er undersøgt og så læse resultatet

Kommentar
Fra : Jaffe123

Dato : 29-12-11 13:42

Det er jeg helt klar over, og det har jeg også gjort. Der er bare OGSÅ muligheden for at klikke videre, og så var det jeg tænkte at det kunne være smart at få lavet et "driver-tjek" også!

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 29-12-11 14:05

Du skal endelig ikke klikke dig videre i det næste der kommer. Det er ikke noget der er brug for og hvis du vil opdaterer drivere, så er det bedste at gå ind på de forskellige hardware producenters hjemmesider og søge efter driveren der. Hvis den finder en driver kan du sammenligne den med den du har installeret og hvis den er nyere så kan du godt installere den. Men hus at selvom driveren er nyere er det ikke sikkert en er bedre.