/ Forside/ Interesser / Helbred / Ernæring / Spørgsmål
10  erling_l 304
Dolce Gusto
Fra : DortheS
Vist : 711 gange
35 point
Dato : 27-12-11 07:33

Jeg har lige invisteret i en Dolce Gusto.....

Men magter egentligt ikke at skule købe mig fattig i en million milliard kapsler inden jeg finder den som er mest kaffeagtig

Så kan du anbefale hvilken en som er mest kaffe agtig?? lidt rød merrild agtig, ikke stærk, ikke fesen, bare en god alm kaffe

Kommentar
Fra : netop

Dato : 27-12-11 08:34

Lever dog lortet tilbage inden du tager det i brug, det er jo ikke pengene værd...

Kommentar
Fra : webm

Dato : 27-12-11 08:46

Citat
Jeg har lige invisteret i en Dolce Gusto.....

Hvorfor dog?

Citat
Men magter egentligt ikke at skule købe mig fattig i en million milliard kapsler inden jeg finder den som er mest kaffeagtig

Interessant... Hvad havde du tænkt dig da du gjorde investeringen?

Tjek ud her: http://www.kaffekapslen.dk/12-aesker-dolce-gusto-kapsler-pakke-tilbud.html

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 27-12-11 20:10

Så længe det er komplet umuligt at finde kapsler til under 2,50 kommer de maskiner vist til at samle støv ude hos folk.

Jeg har en Senseo og giver 90 øre for en ganske velsmagende pude hos Lidl, den er bedre og billigere end Senseos originale der flere steder koster op mod 1,50