/ Forside/ Teknologi / Administrative / Navision / Spørgsmål
10  refi 138
kort mangler i sonynv-u70t
Fra : frederikshavn
Vist : 367 gange
200 point
Dato : 25-12-11 15:46

har fået en sonynv-u70 n bnmmmmbbmbmmb

har fået en sonynv-u70t prøvede at opdatt den nu kommer denne besked når jeg tænder der findes intet kort,hvad gør jeg for at få nine kort tilbage please help

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 25-12-11 16:10

Finder engruppe, der ved noget om dette. Dette er en gruppe for programmet Navision, de ved helt sikkert ikke ret meget om dit problem.