/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Ringetoner til Samsung GT-I9100
Fra : BerndJ
Vist : 638 gange
500 point
Dato : 25-12-11 11:58

Har en Samsung GT-I9100. Vil gerne tilføje og anvende én eller flere ringetoner (opkald til telefonen) - hvordan gøres det??
Har sendt en ringetone som vedhæftet fil pr email til migselv ... men nu ligger den bare der i indbakken ... .
På forhånd tak for hjælpen.

Accepteret svar
Fra : andre123

Modtaget 500 point
Dato : 25-12-11 15:49

Hej
Ringetoner skal ligge i en bestemt folder struktur før at de automatisk kommer ind i listen over ringetoner ....
Strukturen skal se således ud :
/sdcard/media/alarms
/sdcard/media/notifications
/sdcard/media/ringtones

Hvis folderne ikke allerede eksistere, så opret dem. og kopiere dine ringetoner ned i /sdcard/media/ringtones

Held og lykke

Godkendelse af svar
Fra : BerndJ

Dato : 25-12-11 19:24

Tak for den præcise og grundige vejledning andre123.