/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
opsætning af højtaler!
Fra : zkb
Vist : 660 gange
200 point
Dato : 25-05-03 17:08

hej, jeg vil høre om der er nogen af jer som har erfaring med at sætte nogle forholdsvis store højtalere op på væggen, målene er ca. 20cm i bredden og 60 i længden. jeg ved ikke helt hvordan jeg skal bære mig ad med at sætte dem fast i væggen....håber at høre nogle gode forslag, som meget gerne må være detajleret.
på forhånd tak.
mvh
zkb

Accepteret svar
Fra : Annehvid

Modtaget 210 point
Dato : 25-05-03 18:19

Du kan evt. sætte 2 store bøjler op Dem man bruger til at hænge væg hylder op med, læg en plade på bøjlerne og så kan du sætte dine højtaler op derpå.
Du kan også købe 2 fjernsyns holderer så kan du jo samtidig dreje med dine højtalerer.... GOD fornøjelse *S*
Eller kig på http://www.vmacoustics.dk/vmw1.htm
http://www.vmacoustics.dk/vms1.htm

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 25-05-03 20:50

Jeg har selv sat mine op med en kæde som er sat fast i kanten på højtalerne med et øje og en krog i loftet, de sidder godt nok i hver sit hjørne....

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-05-03 08:32

Nu spørger du kun til det fysiske. Var obs på at du kommer til at "mangle" gulvet, rent basmæssigt. En frithængende højttaler spiller ikke så højt bas som en gulvhøjttaler.

Godkendelse af svar
Fra : zkb

Dato : 26-05-03 19:42

Tak for svaret Annehvid og mange tak til jer andres også!

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 30-05-03 20:17

Tak for pointende zkb det var dejligt du kunne bruge mit svar