/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
PGO Hot 50 regnvejr
Fra : Numan
Vist : 581 gange
125 point
Dato : 22-12-11 21:03

Hej Kandu jeg har et pgo hot 50.
hver gange når det er regnvejr går min knallert i stå, og gider ikke og starte igen når jeg prøver og starte den.

jeg har købt helt nyt tændrør og tændrør kabel og skiftet den. men problemet er der stadige.

håber i kan hjælpe mig med det. :)

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 22-12-11 22:10

kan det værer, pga. Der kommer vand ind i kaburatoren eller til tændrøret... det lyder som om det er vandet der gør at motoren ikke kan starte..

Kommentar
Fra : finnostervig

Dato : 23-12-11 22:36

Hej

Jeg har selv en hot 50 og har et par gange døjet med at den ikke ville starte i fugtigt vejr.
Den gjorde det også i eftermiddags , jeg købte en spraydåse "fugtfortrænger" på tanken og sprøjtede omkring tædspolen / tændrørskablet og vupti

Mvh Finn

Kommentar
Fra : Numan

Dato : 26-12-11 16:15

Ja det spray havde jeg os brugt det hjælp lidt.
Men hvordan kan der komme vand der når tændspolen og tændrør kabel er helt nyt.

Kommentar
Fra : edison

Dato : 26-12-11 16:25

du har muligvis et sted ved tændspole/svinhjul hvor der mangler en pakning/gummi prop, så at der kan komme vand ind, og så smutter strømmen den letteste vej, nemlig igennem vandet.