/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Nysgerrig.
Fra : Mosebaek
Vist : 749 gange
200 point
Dato : 21-12-11 20:21

Kandu bliver mere og mere mystisk.Hvis jeg åbner Kandu fra hjemmesiden skal jeg taste "mine dataer",for login`s.Hvis jeg åbner Kandu fra en e-mail,er jeg logget ind.

Hvis jeg vil stille et spørgsmål,er jeg pludselig "ukendt bruger".Og skal logge ind igen??????????????

Nå men til sagen: Kandu har jo flere statistikker,såsom "Månedens bedste",og "årets bedste" (Superbrugerer).

Men jeg savner nu een mere (Nok fordi jeg mener at være på første pladsen).

Hvem har stillet flest spørgsmål,i årets løb....og fået dem besvaret??????..mere eller mindre kløgtig.
(De bliver selvfølgeligt besvaret i samme ånd,som de er stillet).

Jeg har indtil nu,stillet 31 spørgsmål,og fået besvaret de 30. Overgås det af nogen........

M.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 210 point
Dato : 21-12-11 20:35

Citat
Jeg har indtil nu,stillet 31 spørgsmål,og fået besvaret de 30
det er ikke noget jeg har gået op i før nu du gjorde mig nysgerrig, jeg har i 2011 stillet og accepteret et svar på 56 spørgsmål, enten er jeg meget uvidende ellers er det fordi jeg vil holde mine spørgepoint under 1000.
I behøver ikke skrive at det er fordi jeg er uvidende

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 21-12-11 21:17

Citat
det er ikke noget jeg har gået op i før nu du gjorde mig nysgerrig

Jeg har heller ikke tænkt på det før.Men var lige inde på min profil.Der stod ett "ubesvaret spørgsmål fra Mosebaek". Hvilket jeg ikke mente var rigtig. Det var så alligevel en fejl,fra min side.

Men så kom jeg til at kigge på,hvilke spørgsmål jeg har stillet i årets løb. Og syntes egentlig,det er mange. (2,5 pr.måned).

Godt de ikke er afgiftbelagt....... pokkers også,nu frigav jeg lige en ny fidus,til den røde regering.

M.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 21-12-11 21:58

Go' aften.
Her lyder det på 41 spørgsmål besvaret og 1 stk. annuleret.

Citat
enten er jeg meget uvidende ellers er det fordi jeg vil holde mine spørgepoint under 1000.

Vil det sige at jeg er klogere end dig

Ku' ik' dy mig o.v.n.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 21-12-11 22:10

Ork Jørn har rekorden, synd han ikke kan modtage gevinsten.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 21-12-11 22:29

Citat
Her lyder det på 41 spørgsmål besvaret

Notarius Publicus har lige kontrolleret.Svaret ser ud til at ha`sin rigtighed.

Jeg forudser allerede,at blive den store taber

M.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 21-12-11 23:02

48 spørgsmål er besvaret - 2 er annulleret
Hold op, hvor har jeg lært meget i år

Men jeg tror nu også, at Jørn ville have top score her

Kommentar
Fra : webm

Dato : 21-12-11 23:45

Citat
Men jeg tror nu også, at Jørn ville have top score her

UHA UHA, ikke nævne den mand, han kunne jo risikere at dukke op igen...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-12-11 10:02

Jeg har skrevet det laveste antal tips.................kan i slå den.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 22-12-11 10:28

Citat
Jeg har skrevet det laveste antal tips.................kan i slå den.

....med lethed. Min indsats med hensyn til tips,er meget minimal.Nemlig = 0,00.

Så endelig et sted,hvor jeg kan hævde mig.

M.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-12-11 11:51

Af uransalige årsager kan jeg ikke logge ind fra min hjemmepc længere!

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 24-12-11 10:12

Tak for svaret o.v.n.. Du ligger absolut i toppen.

Og god jul,der "sønne po".

VH. M.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-12-11 13:50

Selv tak. jeg fik så et spørgsmål mere med inden nytår
Og tak i lige måde til jer der naaer