/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
sikke da en gang.....
Fra : Melander
Vist : 515 gange
500 point
Dato : 25-05-03 16:19

hold da helt op, tyrkiet vandt mpg2003, skod program børnemgp slår dem alle med flere længder.....arrgghhh

hvad fanden er meningen......burde man ikke kunne synge, det hedder sgu da song contest......overvejer om man skulle sælge sit fjernesyn.....

og så al balladen med lillemig, hvad fanden går det ud på...........ohhh ja, det evige point hysteri.......lad mig da kaste nogle flere i grams.....så alle betjentene herinde kan få ondt i røven over det, og så svine mig til istedet for stakkels lillemig, som sikkert gerne vil have lidt ro...

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 25-05-03 16:25

Hej Melander Du har ret... 'det var vist ikke meget med musik at gøre. Jeg har lige skrevet et tip yil siden hvis nogen skulle få lyst til at genopleve elendigheden http://www.eurovision.tv/public/participants/index.html
Tip = http://www.kandu.dk/dk/tip/3973
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 25-05-03 16:27

Melander... hwa' for noget ba'la-la med dig??... det har jeg vist overset (hop op og ned på det)

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 25-05-03 17:14

Jeg er sikker på lillemig er glad igen .... og dette dit indlæg vil garanteret glæder ham endnu mere - man kan nemlig stadig udlodde 500 og ikke kun 200 point - som lillemig jo troede og deraf gik liiidt i selvsving omkring oprettede spørgsmål.

Stakkels lillemig - hmmm tja måske !!!
- men jeg står nu ved hvad jeg skrev i mit indlæg stilet til lillemig ....

Apropos Grand Prix - enig ... SKOD !!

Ang point ..... I couldn`t care less!!!

Karina

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 25-05-03 17:24

Heyy! Hvad har I gang i? Smil til verden og den smiler tilbage (nogle gange)
Hvad var det den berømte klovn Charles Rives engang sagde... Husk folk griner ikke af dig, men til dig! (noget i den stil).
Og her kan man da få sig et billigt grin http://dk.dir.yahoo.com/underholdning/humor/vittigheder/
Go' weekend til jer alle sammen... herligt vejr her på Djursland (på vej ud i haven)
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 25-05-03 17:49

Liiige inde efter en kold humlevand... og kom i tanke om den her til at rette "smilerynkerne" ud med. Den beviser også at ikke alle er oppe i top-speed hele tiden:

I en mindre vestjysk sparekasse skulle man investere i bærbar teknologi.

Hele bestyrelsen var samlet og fik maskinen omhyggeligt beskrevet. Der blev selvfølgelig talt om RAM, harddisk, software, fysisk størrelse og vægt.

Da præsentationen var ved at være færdig måtte den ene alligevel stille det spørgsmål han havde tænkt over længe:

- Det er nu meget godt at den kun vejer 4,8 kg. Men hvor meget vejer den så når alle programmerne er lagt ind?

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 25-05-03 18:09

Grand prix eller ej.... Det var altså stadigvæk en (forhåbentlig) demokratisk telefonvalg blandt div. nationer, ergo må det være i "folkets" smag.
MEN, ikke i min.....Belgien var vi farvorit (smag og behag - de blev jo kun slået med 2 points , deux point...)

Vedr."oprøret" om lillemig, vil jeg overhovedet ikke blande mig i, følger med fra sidelinjen, og i har jo rigeligt at debatere ser det ud til.

Hvorfor så meget, om så lidt?

Laurenzio, og med venlig hilsen

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 25-05-03 18:09

Uuhhh det var ikke meningen det skulle opfattes mopset - glemte bare en "humør-afslører" - de kommer så bare her ..... -------

Fortsat god søndag aften allesammen

Karina

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 25-05-03 18:47

Har været været fra skramlet en tid. Hvad er der dog sket?????????

hilsen Søren

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 25-05-03 18:49

Ups!!! Det skulle have været væk

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 25-05-03 19:00

--> Karina / Melander:
Ugh! Begrav stridsøksen og ryg en fredspibe (host)
Siden jeg ikke har været "med på vognen" og ikke kender alle detaljerne, vælger jeg som Laurenzio, at følge med fra sidelinjen (ikke mere herfra ang. det emne).

--> Laurenzio:
Demokratisk og demokratisk kan vi vist al'tid diskutere. Jeg syntes nærmere det var en omgang nabolandeklapperi, og hvad angår telefonvalg... tjahhh! Der var jo et par "demokratiske" lande, som ikke engang kunne stable en sådan afstemning op, derfor blev det på demokratisk vis afgivet af en jury.

Musiksmag:
'Det er jo nok lige så svært at blive enige om som madlavning. Heldigvis er vi forskellige... meeeen jeg vil nu gi' Melander ret i at det var et dårligt Grand Prix (så har jeg enda brugt et pænt udtryk).
Personligt ville jeg / vi godt ha' haft Holland, Sverige eller Island som nr. 1 og til dem som syntes at Østrig "bare var sagen" og havde med musik at gøre, så kan de genopfriske hukommeren på:
http://www.eurovision.tv/public/participants/index.html i min lille verden fatter jeg simpelthen ikke, hvad den skulle på en 2'den plads med mindre man da havde indtaget Magic Mushrooms til aftensmad.

Det var så endnu en søndagshilsen fra
Søren

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 25-05-03 19:17

østrig kom ikke på anden pladsen clan........

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 25-05-03 19:23

Up! Du har ret, men det er det ikke blevet meger bedre af

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 25-05-03 19:25

Hejsan.
Er jeg helt alene, når jeg mener den Irske var oppe i den ende, der kunne have vundet?? Irland er da også noget med Øl, Whisky og....... De tre juhupiger der vrikkede i baggrunden tæller da også med, ik'???

Ram

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 25-05-03 19:40

Hey ram2,

Hvis du virkelig lyttede efter til den Irsk melodi, var det en tro kopi af Brøderne Olsens "smuk som et steneskud" altså rent og skær kopimateriale (og det ligner bestemt ikke Irland) men det skar tydeligt igennem, samme guitar, samme pauser, og næsten samme melodi. Ren og skær kopi.

Min egen favorit var Beligien, så kan du jo finde noget dårligt om den

Laurenzio

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 25-05-03 19:44

Apropos juhupiger, jamen så vandt TYRKIET, men der var F...... meget at se på hele aftnen,

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 25-05-03 19:47

Laurenzio... hørt, HØRT... der var UTROLIGT meget GUF at kigge på (noget pakket ind i smø søde pakker)
Men nu varer det nok ikke længe før vi får en på hatten for "mandehørm"

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 25-05-03 19:48

Up! Stavefejl - Små søde pakker med snor osv. sæ'fø'li'

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 25-05-03 19:55

Hej Ram2 Du er ikke alene, min bedre ½-del har lige informeret mig om, at I godt ku' kigge dybt i en flaske fra Irland oggg blive enige om, at den også var god

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 25-05-03 19:55

Forstod den godt i første omgang CLAN
Men nu er det smalltalk vi er på ( og ikke database or whatever) så ingen kan gi` os på hatten for dèt. Det var jo kun nogle søde pir` på TV.....men HVILKE søde pir.
Mandehørm..næhh - bare rent fra leveren.....(de VAR sgu da søde)enzio

Laurinzio

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 25-05-03 20:00

Fint. Så er vi to. Det er altid rart ikke at være helt alene.

Men så er det vel derfor jeg kunne li' den. Jeg synes også godt om Stjerneskuddet. Har i øvrigt flere gange lavet frokost til Jørgen... Rar mand.

Hva' er der forresten i vejen med mandehørm??

Ram

Kommentar
Fra : Smitty

Dato : 25-05-03 20:04

Davs!

Lejede den seneste film med Clint Eastwood, da jeg forventede at MelodiGrandprix ville være en katastrofe på linie med sidste års! Åbenbart har jeg haft ret udfra kommentarerne; men jeg da hørt lidt uddrag fra de forskellige melodier.
Vinderen er om noget en meget meget elendig Madonna kopi - tilsat lidt etnisk kolorit - men på ingen måde værd at lytte til. Med hensyn til den irske melodi, så er den uhyggelig tæt på "Smuk som et Stjerneskud" - men kan en billig, elendig Madonna kopi vinde - så burde Irland helt klar have vundet! Den er da noget bedre!
Skulle jeg pege på en vinder, så burde det være Island! Der var noget af den "gamle" glade pop, så nemt sætter sig fast på trommehinden - uden at irritere overvældende.

Med hensyn til kommentarer omkring "lillemig", så vil jeg give "Fnollerpige" ret. Der er ingen grund til at blæse sin utilfredshed op. Har man ikke længere lysten til være med; så skriv dog en nekelt mail om, at man går - hvorfor - og lad være med at smække med døren! Det andet var en tand for barnligt.

Hav en fortsat god aften!

/MVH Smitty

PS: Vil varmt anbefale den seneste film med Clint Eastwood. Han er tilbage i overbevisende stil i en helt igennem velspillet film. Plottet er måske lidt enkelt; men den føles ikke laaaang - og selvom man flere gange tror man har plottet skurken; så tager man grusomt fejl! Perfekt afslapning.

Accepteret svar
Fra : laurenzio

Modtaget 500 point
Dato : 25-05-03 20:05

Intet
Skulle vi ikke be` kandu om, at oprette en ny gruppe > mandehørm.....?
Vær sød lige at forklare mig, hvem er Jørgen rar mand?

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 25-05-03 20:12

> laurenzio.
Undskyld, men os der færdes blandt stjernerne.... du ved.

Jørgen er den ene af de to brødre der udgør duettet Brdr. Olsen

Ram

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 25-05-03 20:13

Der er ABSOLUT ikke noget galt i mandehørm, go' Whisky et par kopper humlevand og et kig på et par dejlige skjoldmøer.
Minder mig om at jeg skal endnu en uge til Skotland, men først ud på riggen i 16 dage (tirsdag...)

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 25-05-03 20:27

ram2> Nåhhh ham, det kunne du da bare ha` sagt Har hørt om ham, selvom jeg er bundgående
Uanset hvad, må du indrømme, at det var et flot show, de gjore det sgu godt, og bedre end Danmark (min uforbeholdent mening) endda med flere blondiner end vi kunne diske op med. GUFFFFFF.
(og nej, jeg savler ikke)

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 25-05-03 20:44

Vinderen af dette års melodi grandprix er netop fundet. Det blev Saddam Hussein, med sangen "Iraker mig hele tiden ned"

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 25-05-03 20:46

laurenzio>>selvfølgelig er showet flot, det er 3 danskere der har været med til at arrangere det

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 25-05-03 20:47

Yes, og Bush har fået ny bil..... Han har smadret Golfen.
Ka du mer Clan??

Ram

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 25-05-03 21:02

Øhhh! Mere fra "sandkassen" Saddam Hussein har netop fået et nyt hus i Bagdag, det er i forskudt plan!!!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 25-05-03 21:03

Upzz! Staveplade tak! BAGHDAD selvfølgelig

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 25-05-03 21:09

Det var sa.... Du ku altså

Ram

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 25-05-03 21:14

Jow' jow! Nu ved jeg jo ikke om du mener stave eller om jeg ku' en vits mere
Nu vil jeg i duegang bevæge mig ud efter en ny humle til tonerne fra den Tyrkiske vinder

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 25-05-03 21:17

He he. Det havde jeg ikke lige tænkt over, men du kunne åbenbart begge dele

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 25-05-03 21:26

Hej CLAN - "begrave stridsøksen" ?

Jeg er da ikke sur på melander - tror heller ikke han er sur på mig, men bevares det kan da godt være at han er det - men han plejer at være anderledes ligefrem, så sådan opfattede jeg det ikke .....

---------------------Laurenzio skriver : Skulle vi ikke be` kandu om, at oprette en ny gruppe > mandehørm.....?

Jo det ville eddermanme være underholdning af 1. klasse ..... *GG

Karina

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 25-05-03 21:36

Hejsa Fnolle... og velkommen til
Næhh jeg var som nævnt ikke helt med på emnet... derfor prøvede jeg bare at smide lidt olie på vandet, det lød bare lidt "krigerisk" - nok bare mig der har fået noget galt i halsen (det er sket før).
Søren

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 25-05-03 21:43

*GG*..... jeg har lige været oppe og aflevere min 18 årige nevø på hans skole EUC Sydsjælland hvor han havde fået værelse på det tilhørende "skolehjem" - han flyttede ind her hos mig for 8 måneder siden, fordi hans far smed ham ud så det var dejligt at få ham sendt godt afsted, ud i det store grumme voksenliv

- og lige nu sidder jeg og venter på tusmørket!!!! for Peder Pindsvin´s kasse er båret ud på græsplænen...og liiiige om snart bliver han sat ud. Så det er store udflytter-dag idag .....

Ja men helt ærligt er det heller ikke altid nemt at lure stemningen bag et skrevet ord

Karina

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 25-05-03 21:44

Hej Fnolle.
Ku være at der skulle særskilt PW til kategorien "Mandehørm" Det kunne være lidt forfriskende, men på eget ansvar hvis man logger på, som modspil til den pysse nysse østrogenlinie der har udviklet sig i nogle af trådene i small talk.

Ram

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 25-05-03 21:48

*LOL* Hej Ram² - ja det ville være tiltrængt ....
håber bare vi piger osse må kigge med ( hvis vi nu lover at tie stille !!!!! )

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 25-05-03 21:50

Hej igen Fnolle.
Det er da utroligt med dig. Du tager dig af alle nødlidende, hjemløse pindsvin, uartige unger mv. Det vil sige, at alt håb ikke er ude hvis man kommer galt afsted. Så er det bare at ringe til tante Fnolle (Her skulle være en smiley der smiler, og vender en tommelfinger opad, men sån' en har du ikke lavet.....endnu)

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 25-05-03 21:53

>Fnolle.
Gu må du da så!!!!! Er der noget som en god lurer

Fikst lille 2 tal du har fundet. Jeg gad ikke skrive 2 mere. Den der har 1 er alligevel aldrig på.

Ram

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 25-05-03 21:54

Heyyy! Peder sommerhat, kuffert og solbriller - lad os høre om "the great escape from..." han må være godt klar nu
Ditto vil vi da godt høre, om hvis han laver eskapader under dit soveværelsesvindue (uha! langt ord)... 'det ku' jo så komme under "mandehørm" forummet

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 25-05-03 22:24

Ja Ram - jeg tager mig af de små, og svage - de udstødte ... så ring du bare *LOL*

Og CLAN - sagde jo han var en kvik lille fyr ham Peder Pindsvin : http://www.pc-teknikeren.dk/peder.htm

Karina

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 25-05-03 22:42

Fed omgang foto-brille-hatte-trick
Hatten af for din kreativitet... Pedermand ser nu ikke ud til at ha' alt for travlt med at opsøge det modsatte køn, men det var måske kun til han fik gnedet morgen/natte-søvnen ud af øjnene.

Pas nu på Ram, du ryger bare ud i udestuen, i en papkasse... ind til det holder med at regne
(sidder faktisk og klukker over hvilken fotomanipulering der ku' komme ud af det)

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 25-05-03 22:56

Ja det skal vi ikke nærmere ind på det med manipuleringen - vil bare sige "Ja det kan være særdeles morsomt" ....

Naaah ang. Peder han sad lige i 10 minutter med ryggen til - har jo aldrig rigtig været ude før, men pludselig begyndte der at ske noget, snuden baskede rundt og endelig fik han vendt snuden den rigtige vej, og da først alle fire poter var ude på græsset - var det bare Hasta la vista Moster !!!

Var lige ude før og jeg kan høre ham fimse lystigt rundt ude under vores piletræer.

-------------------------- Jeps, han ryger ud i udestuen ham Ram, og fordres med kattemad og vand og lidt nødder og avocado.....*LOL*

Karina

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 25-05-03 23:15

Han hygger sig med garanti... det er jeg 100 på

DANMARK:
Grand Prix 2004
Sidder lige og lytter til The Rasmus med In the shadow. Lad Danmark byde den op til 2004 (mit bud)

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 25-05-03 23:23

Det må man sige, at med hensyn til fotomanipulationer har Fnoller store evner.

Ram

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 25-05-03 23:27

Nå, så er det blevet til sengetid... er lidt slidt efter gårsdagens Grand Prix (og herinde i dag)
Nat, nat til dette forum... vi snakkes / tastes
Søren

NB:
Det var "The Rasmus" med "In the Shadows" der smuttede liiiige et "s"
(så får de samtidigt støvet af i studiet - go' melodunte)

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 25-05-03 23:40

Godnat Søren - sov godt --- og er HELT enig ang. The Rasmus
- og ja er sikker på han råhygger sig derude - ham Peder!!!
----------------------------------------------------------------------
Ja, avs Ram .... håber ikke du blev mopset .... lad os bare sige at "jeg har noget i vente" Lige for lige !! *GGG.... så tager det med et smil ( næsten uanset hvad du finder på )

Godnat Ramsemand og alle jer andre iøvrigt ...

Karina

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 25-05-03 23:45

NHF (no hard feelings), men derfor kan du da godt vente dig

Viser den da frem ved særlige lejligheder. Altså manipulationen.

God nat.

Ram

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 26-05-03 00:58

uha..en lang hyggelig tråd jeg slet ikke har fået blandet mig i!!! har set film m. gemalen og svigerinden...triple x, herlig action ting i bedste james bond stil, men med en lækker mickey rourke type med tatoer, sort humor og store bøffer, fint plot og mange seje effekter...ren underholdning!!

Så ikke melodi grand prix, var ikke med fra start i lilemigtingen...går åbenbart glip af alt det sjove pt.

Imorgen skal jeg til at læse til eksamen...skal op i pædagogik næste tirsdag, så NU skal jeg til at have læst (betryggende, ikkesandt?)

jeg har opgivet det med points... clan får alligevel dem allesammen og de geniale svar jeg kommer med bliver tit "glemt" af spørgsmålsstilleren. Så jeg nøjes med at nyde den repons jeg får fra dem, der bliver glade.. og så hygger jeg mig i smalltalk (når jeg ellers når at være med!!!)

Har til en afvexling været ude med hestene, men for en gangs skyld regnede det ikke..fantastisk! Måske er vi virkelig på vej mod bedre vejr. Nogle af mine venner blev gift i lørdags...synd det regnede så meget. Håber vejret var bedre til melanders bryllup??

Dejligt at peder er blevet en fri, vild pindgris igen..skal lige have sendt karina min tegning (og set det manipulerede billede!)

God aften til jer alle...I er sgu nok gået i seng...

Christina

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 26-05-03 11:23

Heyyyyy-howdy & hellloooo Christina
Det er rigtigt, at jeg sidder og skovler points til mig, de kommer væltende ind p.g.a. de svar jeg afgiver. Ditto får jeg også til tider så'n en på snotten... men det sker jo, når man stikker næsen frem Det må man bare leve med, og falde op og ned på... det anfægter mig ikke alverdens. Jeg prøver efter bedste evne at hjælpe... og det går jo ikke al'tid til held (jeg er kun af kød og blod).
Min liste over ikke accepterede svar, kan benyttes til fyld i en ny motorvej fra Skagen til Padborg. Hvis alle dem blev accepteret på en dag, så ville min tæller gå amok hos Kandu... tro mig, der er MANGE blanke felter på min liste (flere sider).
At jeg så sidder og krummer tæer over, at du ikke overhaler mig - og jeg igen, igen ligger i toppen og dig som nr. 2 igen, igen... 'det må vi fluks gøre noget ved. Derfor vil jeg anbefale Melander at acceptere og afgive de 500 på denne streng til dig. Ditto vil jeg med glæde udlodde nogle points til dig... jeg har det nemlig elendigt med at ligge 1'er igen Tro mig når jeg beundre dig for din ihærdighed og indsats på Kandu. Hvor mange vil du ha' ??
Til orientering, så har jeg endnu ikke modtaget april gaven endnu, men Kandu har dog lovet, at den skulle komme i løbet af denne eller næste uge (noget med leverings problemer)... nu HAR jeg et Webcam, så jeg er ikke så forhippet på det.
Kan du så se og stikke snuden i din opgaver... således du består, får gode karakterer Lillemor her i huset er også i gang med de afsluttende eksamensopgaver, som voksenunderviser, så det er derfor, jeg har så meget tid til Kandu. Normalt ville jeg blive skudt, hængt og pelset, hvis jeg sad så meget bag PC'en

Knuzer... Søren

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 26-05-03 11:33

ha ha... jeg må osse kun bruge så meget tid fordi gemalen er computernørd!!!
Lige nu er jeg ved at nosse mig sammen til at køre til ålborg til bigtime eksamensopdatering.. må tilstå at det er så som så med lysten..vil bare ha ferie!!!
Men har efterhånden brugt alle overspringshandlingsundskyldningerne...har vasket trappe, ryddet op på mit kontor, gjort badeværelse rent, støvet af i hallen mv de sidste dage..og brugt urimelig meget tid hos såvel hestene som kandu!!!

Må bestemt have fortjent point fior at opfinde et så langt ord som
overspringshandlingsundskyldningerne

Christina (der ikke vil modtage snydepoints...det skal dog gå ærligt til!)

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 26-05-03 11:54

Nyt ord til ordbogen
Tjaahh! Siden du er løvet tør for overspringshandlingsundskyldninger, så må du hellere se at komme afsted
Havde faktisk forventet din sidste kommentar i ()
Søren

Godkendelse af svar
Fra : Melander

Dato : 26-05-03 18:53

Tak for svaret laurenzio.
         Jeg stemmer helt en mandehørm gruppe......

Danmark er et skod land, lad os alle flytte til hawaii og danse med nogle vildt søde hullapiger