/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
skin
Fra : olhund2
Vist : 293 gange
100 point
Dato : 20-12-11 23:52

jeg spille og spille et pc som hedde FarmingSimulator og det har jeg gjordt i nogel år nu for når heldbred ikke vel vær med til at man må lege med de stor maskine ja så må man jo lege med maskine på pc smil.Og man har muligehed for at lave det vi kalde dirt skine på maskine så man vask dem ren igen og nu vel jeg hørt om en eller fler kende et godt program hvor man kan lave sådan nogel skine i det skal li sig at de pic fil vi ænder for at lave det dirt skin er evt DDS og png og jpeg filer p.t brug jeg Gimp men sænte ikke rigtid den er så god til og lave skin med så det se med rigtid ud.

jeg har smide en link til et pic hvor sman kan se et ren såd-sæt samt et dirt skin såd-sæt
http://farmingsimulatormods.dk/billeder/medium_36_12_12_11_10_45_05.jpeg der finde også film på youtube ang spilet

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 22-12-11 11:26

Din tekst er svær at forstå. Men du leder efter et billed redigeringsprogram.

Du vil ikke bruge GIMP!

vil du betale for et program?

Kommentar
Fra : olhund2

Dato : 22-12-11 21:25

snaptil
ja ved men er det svær ordblin og ja jeg søger efter et ander program da jeg ikke rigtid sønte gimp er så godt og ja det nok svær at findet er redigeringsprogram som er gratids