/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Fjæsbog
Fra : nomore
Vist : 874 gange
11 point
Dato : 20-12-11 20:13

Hvorfor ialverden skal Facebook nu blandes ind i
et ellers dårligt fungerende forum _ for.....går det ikke dårligt nok????
Siden er efterhånden fyldt af lort og creamkager
så det tager en stakkels bruger en evighed om at loade en side herinde.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 20-12-11 20:15

Citat
SKAM JER
= eller er det reklame fuck/ penge i er ude efter
jeres kunder GIDER DET SGU IKKE
FAT DET DOG

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 21 point
Dato : 20-12-11 20:21

Citat
GIDER DET SGU IKKE
FAT DET DOG

Kan kun give dig ret!!!

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 20-12-11 20:31

Selv meget seriøse sider bruger "synes om" knappen.

Men funktionen er i modvind
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-46865445:facebooks-likeknap-i-problemer.html?rss

Kommentar
Fra : niller

Dato : 20-12-11 20:35

Hold nu op

Alle site i dag bliver nødt til at tjene penge for at overleve. Hvis dette er hvad der skal til for at Kandu.dk kan overleve og jeg kan kommer her uden at skulle betale, så kan jeg ikke se problemet.

I kan jo prøve, at skrive til folkene om i ikke kan få en betalingsløsning for at undgå disse tiltag

Vi ved jo heller ikke hvilke udgifter der er forbundet med deres nye hosting.

Niller

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-12-11 21:05

Jeg er desværre ikke tilmeldt fjæsbogen, men vil da ger stemme på dit indlæg.

[@-sys gåt åm]

Ps. Det er Jysk og betyder "jeg syntes godt om".

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 20-12-11 21:18

Citat
Alle site i dag bliver nødt til at tjene penge for at overleve

ALTSÅ = en hjemmeside = 19.- pr mnd
At vedkommende tumpe = KANDU.DK (bruger/ ejer) der ikke fatter DET????
Bare fordi han måske har en hjemmeserver - der koster kroner
kan jeg ikke gøre for
At vedkommende også hacker mig/ andre
(hans valg - men han respektere ikke sine EGNE REGLER)
Har før advareret _ andre brugere_ mod at mine PM´er herinde er blevet p.i.s.t på
af samme/ eller anden kendt person (berpox) = der kun´´ dukker op sammen MED J.RUDOLF

Sjovt nok har de TID til DET.---------

Men dette såkaldte viden´s - forum er ved at gå til af BROK og reklamer
der INTET har med denne side at gøre.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 20-12-11 21:20

Og så kunne jeg ikke skrive MERE = helt fint

Smutter, så kan i til tider få en (kommentar) fra eller til.....

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-12-11 02:53

Har ingen problem med "Synes godt om" knappen - det er jo helt frivilligt at trykke på den.

Iøvrigt har jeg ingen problemer med hastigheden.
Skulle hastigheden være forringet er det sikkert p.g.a. de mange ubrugelige spørgsmål der bliver stillet.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-12-11 03:09

Det er korrekt at der nu er 3 trackere som bliver blokeret på Kandu her hos mig,
Google Adsense
Google Analytics
Facebook Connect
men de 3 kan ikke spore at jeg bruger Kandu, jeg har nemlig Ghostery i min Firefox
https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/ghostery/

og Adblock Plus holder siden dejlig ren for reklamer:
https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/adblock-plus/

Så skift i bare til Firefox så får i kontrollen med internettet tilbage:
http://www.mozilla.org/da/firefox/new/

Nå ja alt det i klager over ikke virker efter opdatering af Kandu serverne, det virker i Firefox på Linux Mint og Linux Ubuntu

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-12-11 03:14

Hvor ser i Facebook knappen? jeg ser ikke andet end indlæggene og mulighederne for at klikke på Seneste nye, min profil og så videre

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-12-11 03:25

Klik på linket og se hvordan jeg ser Kandu, der er et lille skilt i 10 sekunder som viser trackere på siden, så kan jeg holde øje med om der kommer en ny som der ikke er streg over og sørge for at den også bliver blokeret:
http://peecee.dk/upload/view/342144
Hvordan ser jeres Kandu side ud?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-12-11 07:34

Her til morgen er Facebookknappen fjernet - dejligt

Kommentar
Fra : webm

Dato : 21-12-11 10:41

Citat
Hvordan ser jeres Kandu side ud?

Præcis som den viste side! Ingen reklamer eller noget når jeg bruger Explorer tihvertifald...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-12-11 10:43

Jammen så må man jo finde en anden side at syntes godt om.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-12-11 10:53

Min Kanduside..........................uhmmmmmmm
http://peecee.dk/upload/view/342158/full

Men jeg har lidt besvær med at bruge alle de gavekort, som jeg vinder hver dag.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 21-12-11 17:03

Jeg synes det er godt der kommer reklamer på Kandu, for så kan kandu tjene penge til reparationer af deres server.

Ellers skulle det koste penge at bruge Kandu, og det ville være synd.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 21-12-11 17:25

Hurra, facebook er væk igen, det synes jeg også var rart. Ved faktisk ikke hvad man skulle bruge det til

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-12-11 19:58

Facebook Connect putter sig stadig et eller andet sted min Firefox viser at den bliver stadig bliver blokeret, så helt væk er den ikke:
http://www.ghostery.com/apps/facebook_connect

Kommentar
Fra : webm

Dato : 21-12-11 22:10

Citat
Men jeg har lidt besvær med at bruge alle de gavekort, som jeg vinder hver dag.

Egentlig mærkeligt - (ikke fordi det gør noget) - der er ingen reklamer på min Kandu...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-12-11 09:39

Jeg er ved at afprøve google chrome og der er vist ikke nogen steder hvor der kan afbrydes for reklamer.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-02-12 14:32

og hva' med at følge op på gamle ? ja jeg spø'r bare!
2 01-02-12 50 Rynker (12) Naturpleje
3 30-12-11 11 Ø_hh hvad sker der _ lige. (7) Andet hardware
4 29-12-11 11 Trafik, pas på (9) Smalltalk
5 22-12-11 11 Et par lydbøger. (7) Smalltalk
6 20-12-11 11 Fjæsbog (20) Kandu.dk
7 02-12-11 139 Ny måler (19) Andet hus og have
8 24-11-11 11 http://www.kandu.dk/tip21870.aspx (5) Håndarbejde
9 08-11-11 10 PC til USB - DISK (8) Andet hardware

Godkendelse af svar
Fra : nomore

Dato : 20-02-12 23:45

Tak for svaret Nordsted1.
Tror sg_ kandu.dk har fjernet skidtet/ men ikke mig