/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
yamaha jog....
Fra : jamen
Vist : 486 gange
258 point
Dato : 25-05-03 10:25

hej jeg har en yamaha jog.

polini 47 corsa
proma knæk udstødning
21 mm dellorto kaburator / 92 dyse
21mm studs
Polini powerluft filter
polini evo vario
sølv fjedre

Min scooter kan kun starte med start gas... og når den endelig er startet kan den kun køre i tomgang... jeg kan køre 500 m med fuld gas så går den ud igen..

kan det være min dyse eller hvad ?

Accepteret svar
Fra : Jon

Modtaget 268 point
Dato : 25-05-03 11:55

Det kan godt være din dyse, men jeg må lige vide nogle ting før jeg kan svare:

har den kunne kører ordentligt med dit tun på, eller har problemerne været der ligsiden du satte det på ?
prutter den eller hvordan lyder motoren ?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 25-05-03 12:13

Ku' godt tyde på den "drukner", men som Jon skriver (overlader det til Jon - han var her først), så må du gi' nogle flere oplysninger.
Prøv at skrue dit tændrør ud når den dør, er det vådt... så er det fordi du drukner din Jog (hælder for meget benzin ind - for kraftig blanding).
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : equsitR

Dato : 25-05-03 16:24

92 til Corsa er lige lovligt meget.

Jeg ville mene at du skulle ned i 86

Godkendelse af svar
Fra : jamen

Dato : 08-06-03 12:26

jeg har fundet ud af det men tak for hjælpen. det var benzinpumpen der var tæt :/